{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Mening om uønskede killinger - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at lave en radio-nyhedspakke i forbindelse med mit studie som journalist, og håber derfor på, at få en smule hjælp.

I min opgave har jeg bestemt mig for at lave en radionyhed der omhandler alle de uønskede killinger som fødes hvert forår - killinger som ofte bliver aflivet, efterladt, bortgivet inden de er 12 uger, osv.

Eftersom jeg selv befinder mig i Odense, og ikke har råd til at rejse langt omkring for at finde en katteejer som vil udtale sig om dette, søger jeg derfor én som bor i Odense.

Du behøver ikke nødvendigvis at have killinger selv - blot du har en mening om uønskede killinger, selv har kat og er klar til at udtale dig.

Jeg har deadline mandag, så hvis en af jer har lyst til at stille op, kommer jeg slæbende med mit radioudstyr når du har tid. Interviewet tager ca. 15 minutter.

Jeg har deadline søndag, så hvis muligt må det meget gerne være inden da.

Smid mig en pb, send mig en mail på: misko07@student.sdu.dk eller ring på tlf: 40276075

Mange gange tusind tak på forhånd - håber virkelig at én af jer er friske på at hjælpe mig med denne opgave smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mening om uønskede killinger - hjælp!
Kommentér på:
Mening om uønskede killinger - hjælp!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce