{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vi er mange
  • #1   15. okt 2008 taker

  • #2   15. okt 2008 Hey

    Ja en kat skal ud og se verdenen, og fange mus og hvad der hører sig til, os dejlig man kan smide den ud når den er uartig.. smiley


  • #3   15. okt 2008 ja gover martin r ret..............

  • #4   15. okt 2008 ja. mange tak og ilm:D

  • #5   15. okt 2008 Alle mine 7 katte kan frit gå ud og ind at kattelemmen som det passer dem, ingen af dem løber ret tit uden for haven, der er indhegnet af plankeværk på 2 sider og hus + hæk på de 2 andre sider. Vi bor heldigvis i et roligt kvarter uden ret meget trafik.

    Har én gang oplevet af en af mine katte blev kørt ned, faktisk lige bag min ryg. Den var desværre gået med mig, da jeg gik tur med hunden. Det værste var at ham der kørte den ned, ikke engang stoppede han kørte bare videre i fuld fart... Katten var død på stedet, SNØFT - den smukkeste, store sort og hvide hankat (kastrat), som hed Rasmus...


  • #6   15. okt 2008 ja en kat skal selv kunne bedstemme om den vil være inde eller ude

  • Merete C
    Merete C Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #7   16. okt 2008 Tak for velkomsten
    Alle mine 7 katte der kan klare sig selv har ca 3hektar at løbe rundt på, men to store maskinhuse, masser af halmballer, og en dejlig varm stald hvor de både leger og sover. Så jeg tvivler på at de har det skidt!


  • #8   16. okt 2008 Hejsa.
    Vores to katte har ikke altid været ude katte. Det er først for to tre år siden de begyndte på det og det kan de sagtens finde ud af. De er dog altid inde om natten, ellers går de en tur ud i løbegården. Men de vil nu hellere ligge og sove om aftenen, men jeg bliver så også vækket hver morgen ved syvtiden, for så skal de lige ud en tur. Den ældste kat, er kun lige ude et smut og så kommer han ind og sover. Men den anden, Twinkle, er ivrig mussejæger inden på marken ved siden af, så hun kommer først hjem inden vi tager på arbejde om eftermiddagen. Og huun kommer næsten hver dag hjem med mus. Jeg er begyndt at skrive ned hvor mange hun fanger. Det kunne være sjovt at tælle sammen, hvor mange det kan blive til på et år.


  • #9   16. okt 2008 Takker. Mine katte også racekatte har altid haft adgang til det fri liv..... Meeen de sover altid inde om natten... Det funker for mig og mislingerne...

  • #10   16. okt 2008 hvis jeg ikke boede på anden sal, så havde mine mislinger også været "frie" katte!

    er misundelig på i kan give jeres kat, den frihed :O)


Kommentér på:
vi er mange

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce