{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.561 visninger | Oprettet:

Så er Balder ordnet... {{forumTopicSubject}}

Og han har stadig pels smiley

Han blev klippet på maven, i numsen, indelår og under "armene". Resten har jeg redt ud, mens han var bedøvet og han er så smuk som han aldrig har været før.
Om 5 min er der billeder af en nyfriseret, stadig lidt slingrende, Balder i hans profil.

Filtrene var ikke nået at blive hårdere end at de kunne reddes ud, men, på Balder, ikke mens han er vågen. Havde det været en af tøserne kunne jeg godt have taget dem uden kamp og riv. De er så tålmodige smiley

Nu er det gjort og jeg kører om lidt ind og køber en ny kam, der kan komme ordentligt i und. Og så tror jeg at jeg prøver en Furminator også. Det var nemlig primært løse hår, der havde filtret sig sammen i hans pels og måske kan han ligefrem lide den form for "børstning".
Han er godt nok noget fedtet i pelsen (han soignere tydeligvis (det vidste jeg også godt herhjemmefra) ikke sig selv.
Jeg har hørt noget om noget pulver/pudder til at drysse i pelsen, som renser den, istedet for et bad... Kender nogen til det? Vil det være anvendeligt? Har også hørt nogen bruge kartoffelmel... Virker det?

Poteknus fra Trine og de nu fine sølvpersere

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Så er Balder ordnet...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce