{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Hvor meget skal jeg tænke over det? {{forumTopicSubject}}

Hej alle - jeg har en blandningskat - hans mor er Hellig Birma/ MCO og hans far er Color Point Perser.

Han har næse, men han siger flere lyde og snorker mere end vores anden kat, som er en MCO/Huskat blandning.

Han nøs en overgang rigtig meget og fik af vide, at de "kun" må nyse 4 -5 gange om ugen eller noget der omkring og ellers skulle jeg måske gå til Dr. Dyr med ham.

Mit spørgsmål er så, hvor meget skal jeg tænke over at der er Perser i ham? Mener ang foder osv. Når han nu er en blandning ( en dejlig en :o)

Jeg har altid haft katte, som har haft mere "næse" end han har og slet ikke har sagt alle de lyde han gør. Han snakker også rigtig meget, men har hørt at MCO`en også gør det.

Håber i forstå mit spørgsmål :o)

/Jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget skal jeg tænke over det?
  • #1   13. jan 2009 Mine katte får ikke specielt foder til persere, men derimod c/d.... og det har jeg faktisk altid fodret med...
    Jeg mener ikke man skal behandle persere anderledes end andre katte...


  • #2   13. jan 2009 altså nu har vi jo chulo som er rigtig perser, så det kan jeg jo kun snakke ud fra. Da han var killing nøs han også hele tiden og nogle gange i næsten som anfald smiley han snorker også og snakker rigtig meget.. han snorker faktisk så meget at han kan vække mig.. ha ha....
    så jeg synes jo det hele lyder meget normalt og jeg ved at chulo er sund og rask smiley


  • #3   13. jan 2009 Min Fluffy er også sund og rask. Bortset fra loppeallergi og sår efter at min anden kat har ville parrer ham ..hmm!

    Nu har jeg haft Fluffy i et stykke tid efterhånden og ved godt at de siger flere lyde end andre katte osv men jeg tænkte bare om der var noget jeg skal være obs på ang ham.

    Nu er han heller ikke helt fladtrykt i hovedet og har jo også en lille næse, i forhold til mange persere.

    Jeg fortsætter bare med at være overfor ham som jeg plejer :o)



  • #5   13. jan 2009 jeg vil bare sige at alle vores får RC til perser, den er de nemlig vilde med og ja den tilgodeser ikke rigtig malou, men dyrlægen siger de er sunde så det er nok som det skal være.

  • #6   15. jan 2009 Jeg gir min perser og britte Sensitive stomach fra Hills, men kun fordi han på sine gamle dage har fået lidt sart mave.
    Se på hvad din trives med og giv den det.


Kommentér på:
Hvor meget skal jeg tænke over det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce