{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

Græske Frivilliges Skrev et BREV {{forumTopicSubject}}

Gh har i Grækenland mange kontakter de støtter igennem deres arbejde med gadedyrene..

Der er Grækere der har et stort hjerte for gadedyrene Heldigvis for det..
De har været med til at hjælpe mange af vores dyr til et bedere liv her i Dk. Dagligt er de oppe imod disse modbydelighede der sker for disse gadedyr, de går dagligt vante foder ruter, samt bruger alt hvad de ejer og har på dyrene...

HER KAN I LÆSE HVAD DE SKREV TIL DE NYE DANSKE STATSBORGERE, EFTER DE ER KOMMET TIL DK OG FÅET DET ØNSKET LIV DE HAR FORTJENT, HOS KÆRLIGE MENNESKER DER VIL DEM DET GODT.

Min kære græske hund, du skal vide at jeg stadig tænker på dig, jeg håber du endelig er lykkelig, og at du har glemt alt om din tid tilbage i Grækenland. Og jeg håber at alle dine minder fra nu af kun vil være lykkelige.

Men jeg tænker stadig på dig. Hvordan kan jeg glemme hvad vi har været igennem.

Jeg glemmer aldrig hvordan jeg fandt dig. Efterladt i en papkasse eller en container sammen med dine søskende mens du stadig var en baby, bundet til et træ, alene og bange, liggende skadet på en befærdet vej, smidt væk eller bare efterladt, liggende livløs på vejen mens du ventede på at dø, for svag til at gå længere, eller med alle kuglerne i din krop som viste hvor uønsket du var.

Så mange billeder fra jer alle har jeg indprentet på min sjæl, hver og en speciel med sin egen historie……

Vores første dage sammen. Du var så bange, så ked af det. Jeg fortalte dig gang på gang at du måtte stole på mig, at tingene ville være anderledes fra nu af, men hvorfor skulle du tro mig, du havde hørt så mange løgne, set så mange løfter blive brudt, hvorfra skulle du kunne tro på at du virkelig kunne være menneskets bedste ven.

Du troede mig ikke når jeg sagde at du aldrig mere ville blive slået og mishandlet, at du aldrig mere ville sulte og tørste, at du aldrig mere ville bo alene bundet til et træ, at du aldrig mere ville blive tvunget til at jage og truet med hængning eller værre når du fejlede, at du aldrig mere ville føde dine hvalpe for bare at se dem dø en efter en…

At du aldrig mere skulle lede efter et sikkert sted at sove for snart ville du have dit helt eget hjem med mennesker der virkelig ville elske dig.

Men så en dag begyndte jeg at se et glimt af liv i dine øjne, et glimt af håb, og du forstår ikke hvilken glæde det gav mig. Og da du så begyndte at logre med halen, og vise tegn på leg, vidste jeg vi var på vej - at dit nye liv kunne begynde.

Langsomt lærte du at min hånd ikke ville slå dig, men kærtegne dig blidt, at min stemme ikke ville råbe af dig, men ville hviske hvor smuk og dejlig du var.

Som dagene gik blomstrede du op, og jeg begyndte at se hunden bag angsten, jeg begyndte at se hunden der kunne give en familie så meget kærlighed og glæde, og jeg vidste at dagen var kommet hvor du skulle videre, hvor du endelig skulle HJEM.

Jeg bad dig stole på mig endnu engang, jeg bad dig tro på at jeg ikke var den eneste der kunne elske dig, men at der ventede dig en ny familie der ville elske dig resten af dit liv.

Jeg er nødt til at hjælpe resten af dine venner som stadig er derude, så det var ikke fordi jeg forlod dig, men fordi jeg satte dig fri til noget bedre end du kunne forestille dig fandtes.

Jeg holdt mit løfte til dig, det ved jeg nu hvor jeg ser dit billede med din nye familie. Du har din egen seng, du går på skole, du er med på ferie, og din nye familie fortæller hvor klog, kærlig og fantastisk du er, de elsker dig som du fortjener at blive elsket, de gør alt det som dit eget land Grækenland ikke kunne gøre for dig og dine venner.

På vegne af vores land Grækenland undskylder jeg for hvad vi gør ved dig og dine venner, for at vi svigter jer så grusomt, men jeg lover at jeg vil kæmpe for dem af dine venner der stadig er derude, og jeg lover at vores kamp ikke slutter før alle de uretfærdigheder som Grækenland nu udøver mod jer bliver rettet op.

Og så hils din familie og tak dem for at de vil elske ”vores” hunde, og for at de giver jer en chance for at blive lykkelige, at leve et værdigt hundeliv, og endelig at få lov til at høre til et sted.


Kærlige hilsner fra de frivillige i Grækenland.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Græske Frivilliges Skrev et BREV
Kommentér på:
Græske Frivilliges Skrev et BREV

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce