{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.655 visninger | Oprettet:

Vejledning til billede i photoscape {{forumTopicSubject}}

Der er nogle der har bedt mig om at lave en vejledning på dette billede:
http://images.kattegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/148928_l.jpg
Det er både lavet i photofiltre og photoscape, som begge er gratis at downloade.. Alt hvad i skal bruge til billedet kan findes i mit fotoalbum med baggrunde til photofiltre.

1. Gå ind i photoscape
2 Tryk Montage -> find en passende skabelon ovre i højre side, som du vil bruge. (jeg har valgt en med 2 felter så der er plads til en flot baggrund)
3. tryk på " baggrunden" af skabelonen og vælg et billede. Jeg har brugt et blåt blomster billede
4. fyld derefter de andre firkanter ud med billeder
5 ovre i højre side står der "kant" der kan du fælge hvor stor den skal være (prøv dig frem)
6. Tryk redigerer, som står oppe i højre hjørne)
7. Valg ramme. (jeg har valgt Antique frame 03)
8 Tryk Objekt.
9- Knappen "T" står for tekst, og tryk på den for at skrive tekst)
10.tryk på det ligge ikon der ligner et billede for at sætte forskellige effekter ind i billedet. (jeg gik ind i den der hed effekt og brugte glimmer effekterne)
11. tryk gem
12 gå ind i photofiltre og åbn billedet der inde. Nu skal du selv klikke blomster og sommerfugle ud og sætte dem ind i billedet.. (de findes også i mit fotoalbum)

Held og lykke med den meget indviklet forklaring smiley he he


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejledning til billede i photoscape
  • #1   23. okt 2009 Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor jeg ikke kan lave det der polygon ;S
    Jeg gør præcis som der står jeg skal, men så snart jeg kopierer over i det andet billede, kommer der sådan en firkant med .. :S


  • #2   23. okt 2009 jeg prøver lige en gang til så:
    1: Åben billede du vil klippe..
    2. tryk på polygon
    3 Før musen rundt om det du vil have klippet, og når du er færdig skulle den linie du har "tegnet" blive stiblet.
    4. højre klik på den -> tryk klip.
    5. åben det billede du vil have dit udklip ind i -> højre klik og sæt ind...
    Thats it... Håber virkelig du finder ud af det frk nat. Jeg ved virkelig hvor meget du gerne vil lære det


  • #3   24. okt 2009 Jamen jeg kan godt finde ud af teknikken og det. Og jeg gør PRÆCIS som du skriver, men jeg har et billede i mit fotoalbum hvor jeg viser hvad det er den gør.
    Selvom jeg markerer (fx en kat) og den stiblede linje kommer rundt omkring katten, så kommer der stadig en firkant med .. :S som om det var en fejl i programmet eller noget..


Kommentér på:
Vejledning til billede i photoscape

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce