{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

hvordan har I fået jeres hittemis?? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres historie om hvordan I har fået jeres hittemis.. smiley

Min Bailey er hittemis med stort H. Min kæreste og jeg var i efteråret 2009 ude og gå tur i en skovområde med sommerhuse og ret hurtigt kommer der en rød killing på ca. 2 md. og gør os selskab. Han følger os rundt og da vi kommer ret langt fra det sted hvor vi mødte ham bærer vi ham inden i jakke, hvor han bare ligger og putter. Da vi kommer tilbage kan vi stadig ikke finde hans tilholdssted og som sagt er det et sommerhusområde som var tomt. Vi blev enige om at vente med at tage ham med i tilfælde at han hørte til et sted så vi kom igen 2 dage efter og der var han stadig.. Vi tog ham med hjem og til dyrlæge. 1 uge efter blev han syg med en luftvejsinfektion og kom til dyrlæge igen hvor vi fik beskeden at blev han ikke bedre i løbet at et døgn skulle han aflives.. men han klarede det.. meeen nogle dage efter han blev rask var den gal igen, denne gang en maveinfektion grundet den første omgang medicin plus rigtig kost modsat det han havde spist i skoven.. Rask blev han i hvert fald.. Meen 3 gang troede vi den var helt gal.. Han blev ved med at snorke og det lød som om han hev efter vejret.. så til dyrlæge igen.. meeen det viste sig at han havde en meget kort næse med et lille tryk på spidsen og grundet den smalle passage til luften så snorker han bare konstant men han var sund og rask nu meddelte dyrlægen os smiley

Og som en lille fjer i hatten til os fik vi også at vide at have vi ikke taget ham med hjem havde været død i skoven pga. sin sygdomshistorie..

Vi har i dag den dejligste kat.. det føles som om han hver dag takker os for at have reddet hans liv...

Bare en lille historie fra vores hverdag..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
hvordan har I fået jeres hittemis??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce