{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Så blev det 9 års dag :( (ikke kat) {{forumTopicSubject}}

For 9 år siden, sad jeg i 6. klasse og var lykkelig uvidende om, at den ridetur jeg tog ud på senere på dagen, ville vende op og ned på alting! Skulle starte forfra med alt! Kunne ikke kende mig selv mere smiley Men takket være min familie, personale på Hvidovre Hospital, og ikke mindst hestene, er jeg nået så langt som jeg er i dag. Det er hårdt med genoptræning hver evig eneste dag. Takket være min vidunderlige pony jeg købte 3 år efter ulykken, er jeg nået så langt som jeg er i dag, uden ham ville jeg ikke være som jeg er i dag ?

I kan se mere her:
http://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/16785-minder_fra_min_ulykke_2003


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev det 9 års dag :( (ikke kat)
  • #1   22. okt 2012 Av for pokker en voldsom grim oplevelse! Men hvor bliver jeg bare glad for at se du er kommet så langt som du er i dag! Det varmer sku helt inden i ! Super godt gået. en masse skulderklap her fra! Fortsæt i den gode stil, og dejligt du er oppe på hesten igen

  • #2   22. okt 2012 Mange tak smiley Ja, det vvar ikke en rar oplevelse (af det jeg kan huske), men sådan er det jo, jeg kom videre, og der var heldigvis nogle søde sygeplejersker på hospitalet smiley
    Hesten kunne jeg ikke leve uden smiley


  • #3   22. okt 2012 nej puha det må ha været frygtelig grimt ikke at kunne det samme da man så vågnede igen! Men synes det er super flot smiley Og de fleste sygeplejesker og ergoterapeuter er nogle rare mennesker, de ved jo det absolut ikke er nemt at komme ovenpå igen

  • #4   22. okt 2012 Ja, ridning kan være rigtig farligt - og det er virkeligt flot, at du er kommet dig så flot efter ulykken smiley
    Tænker lidt (da jeg selv er hestepige), skete der noget med ponyen? Ved godt at det overhovedet ikke er det vigtigste, men jeg kan nu ikke lade være med at tænke på det alligevel smiley


  • #5   22. okt 2012 Cecilie: Ja, ridning er farligt, men det er et levende dyr på hvertfald ½ ton. Men det er også farligt, at kører bil, gå på gaden, og mange andre ting. Folk der kører galt i bilen, sætter sig også ind i en bil igen smiley
    Heste er mit liv, og uden dem, ville mit liv ikke være værd, at leve.

    Ved det ikke, lå i koma 14 dage, og så skulle jeg ellers gennem en masse træning, fik mad gennem en sonde, først gennem munden, så gennem næsen, og da jeg var vågen fik jeg opereret en ind i maven.
    Jeg kunne ingenting.

    Men af hvad jeg har hørt, gjorde der ikke, men han blev solgt noget tid senere.
    Dog nåede jeg op på ham 1 gang inden han blev solgt, det billede, fik jeg også på min konfirmations kage, det var ret stort.


  • #6   22. okt 2012 Okay, ja hvis man kun ville lave sikre ting i livet - ja så ville man da blive skør!

    Men det var da godt, at du i det mindste kom op på ham en gang mere inden smiley


  • #7   23. okt 2012 Hvis man vil være sikret, skal man sidde i sin lejlighed, men det er heller ikke sikkert, der kan komme indbrud osv.

    Ja, det var jeg også glad for. Men er endnu gladere for min egen pony smiley


  • #8   23. okt 2012 Ja, self. er du jo det smiley

Kommentér på:
Så blev det 9 års dag :( (ikke kat)

Annonce