{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

katinka K
katinka K
Tilmeldt:
8. jan 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23

Må man give workshop? {{forumTopicSubject}}

Jo, et meget off topic emne, men jeg kan ikke rigtig finde svar om det på internet så prøver jeg det herinde, der er jo mange kloge mennesker herover smiley
Jeg har lige snakket med nogen om at starte med at give workshops. Men er det sådan at man må det? Eller skal man først til kommune eller noget? Det bliver først til i næste år hvis jeg starter med det og er jo bare i gang med at find info om det. Er der en af jer kloge mennesker som ved noget om det?


Kommentarer på:  Må man give workshop?
  • #1   15. jan 2013 Workshop indenfor hvad?

  • katinka K
    katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #2   15. jan 2013 Noget med uld, så bare et kreativ workshop smiley

  • #3   15. jan 2013 Hmmm.
    Lige ang. uld har vi faktisk workhop oppe ved os (BC Garn Kolding), men ved ikke hvordan det står til med privatpesoner. smiley


  • katinka K
    katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #4   15. jan 2013 Det ved jeg da heller ikke, hun jeg har snakket med laver det i Holland men nu ved jeg ikke helt om hvordan det forgår med privatpersoner i Danmark smiley

  • katinka K
    katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #6   15. jan 2013 Tak Lotte S, det er et god svar som jeg kan bruge smiley

  • #7   15. jan 2013 Er det noget du vil gøre hjemmefra eller skal du have lokaler, for hvis du skal du så ville jeg da nok kontakte nogle af de foreninger der er i din omegn og se om det er noget de kan hjælpe med, får du ikke sådan et foreningsblad hvor der tilbydes sykursus, madlavningskúrsus osv.. Feks AOF og LOF, de må da om ikke andet kunne hjælpe dig med hvordan du skal starte op..

    Men ellers ja som Lotte siger, så skal du have CVR nr og betale skat og moms af det..


  • katinka K
    katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #8   15. jan 2013 Vi vil da nok lave det hjemmefra, vi har vores egen uld og lokaler, så det vil nok ikke være et problem tror jeg. Men det er måske et god ide at spørge LOF smiley

  • #9   15. jan 2013 Det kunne da nok ikke skade at tale med dem lige meget hvad, det kan være de kan hjælpe på en eller anden måde..

    Men ellers tror jeg bare det er at få CVR nr. og så registrere sig som selstændig og betale skat og moms..


  • katinka K
    katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #13   15. jan 2013 Aha, det er et rigtig godt og tydeligt svar!!!!! Jeg planlægger jo ikke at tjene mere end 50.000 kr. årligt da det er mere for at hygge os. Som jeg forså det i nu vil der så ikke være for mange problemer med at starte sådan noget. Så kan vi tænke videre over, hvad, hvordan og hvornår, nu jeg ved at man må det smiley

  • katinka K
    katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #15   15. jan 2013 Mange tak Otto, det vil jeg gøre, er glad for så mange kloge mennesker her på kattegalleri, jeg vidste ikke helt hvor jeg kunne finde det. Tak for hjælpen i allesammen!!

  • #17   15. jan 2013 Ok fik lige læst tråden færdig og kan se det ikke bliver en iværksætter smiley for så var der vist hjælp at hente til mange ting, om økonomi og skat mm.

  • katinka K
    katinka K Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #22   15. jan 2013 Tak Lotte og Otto smiley Er glad at jeg som ikke dansker er ikke den enige der er i tvivl smiley
    Men vil nok tjekke det ved skat før jeg starter sådan noget. Har lige kigget på den der hjemmeside og den forklarer mange ting. Det bliver tror jeg nok ikke i denne år at jeg kan nå at opstarte det hele da jeg selv er gravid i nu men så har jeg i hvert fald tid til at finde ud af alt jeg skal finde ud af og til at opstarte det hele ordentligt.


Kommentér på:
Må man give workshop?

Annonce