{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

How? (Fan-Fiction) {{forumTopicSubject}}

Dette er en af mine første movellaer. -Den er ikke udgivet, da jeg er usikker på, om den er god nok. Det er kun første kapitel. Det er en fan-fiction om O2L (Our Second Life) Som er en youtuber gruppe.
Hovedpersonen Natalie blev bortadopteret som helt, helt lille. Det eneste hun har, er den biologiske mors fornavn. Hun ved ikke, at hun har en bror. -Men han ved til gengæld, at hun er hans søster. (I får ikke af vide hvem han er.) Håber i vil give jer tid til at læse den igennem, og fortælle hvad i synes. Vær ærlige!


''Du skal altså stå op nu, Natalie'' er det første jeg høre den morgen. Det var min mor. ''Jaer'' Jeg svarede hende surt. Jeg startede faktisk alle mine dage med at være sur. Jeg gik ikke i skole. Jeg tog mig til hovedet, og sukkede højt, som en hentydning til at hun skulle gå. Hun rystede på hovedet, og smækkede døren hårdt efter sig.. ''Sure kælling'' hviskede jeg til mig selv, da jeg kunne høre at hun var gået fra døren. Jeg satte mig op, tændte min computer og pakkede mig ind i min dyne. Jeg ringede til Skylyn, min bedste veninde, over Skype da min computer endelig var startet. ''Godmorgen Sky'' var det første jeg sagde da hun tog den. ''Morgen.. Det er faktisk godt at du ringer! Samantha tager med James til Virginia i sommerferien'' Hun smilede stort til mig. ''Okay? Eh.'' jeg kiggede undrende på hende.. Eller, på computeren. ''Ja, så har vi plads til en mere, så min mor spurgte om du ikke ville med os til Californien i sommerferien? Så slipper du jo også for Beth'' Jeg smilede stort til hende, men kom til at tænke på Jay.. ''Jeg snakker lige med Beth... Og Jay'' Jeg lavede en 'thumbs up' og rejste mig. Jeg skulle være sikker på at Jay havde aftaler i ferien. -Jeg ville ikke efterlade ham alene med Beth..
Jeg tog et par slidte bukser på, af Jay's, og listede mig ind på hans værelse. -Gone.. Wtf?
Jeg fortsatte ind i stuen.. Heller ingen Jay. ''Hvad leder du efter, Natalie?'' spurgte Beth fra køkkenet. ''Jay'' sagde jeg irriteret. ''Han er ved sin far i Jacksonville hele ferien. Er det vigtigt?'' Hun kiggede bebrejdende på mig. ''Nej.. Jeg tager nok til Californien i aften..'' Sagde jeg, og fik det til at lyde som om, at det bare var en smut tur.. ''Du gør hvad?'' Nu lød hun mere overrasket, end sur. ''Ja? Sky og hendes mor har inviteret mig til Californien, fordi Sammy tager på ferie med James'' ''Jamen Natalie'' -Og der kom den sure kælling tilbage! ''Hvad.. mor?'' Hun rystede på hovedet, og fandt sin store pung frem. Beth manglede ikke penge, hun ville bare helst ikke dele dem med mig og Jay. ''Så.. Jamen okay. Hyg dig, da.. Pak masser tøj, og her er lidt penge.'' Hun gav mig 100 dollars i hånden. Som sagt, så deler hun helst ikke. ''Tak'' sagde jeg, som om jeg faktisk mente det. ''Brug dem fornuftigt, ikke? Hils Klara'' Klara er Skylyn's mor.
Jeg nikkede, og gik ind på mit værelse, hvor jeg straks begyndte at pakke. Da jeg havde pakket, sagde jeg farvel til Sky og lukkede computeren, som også røg i min kuffert. Jeg tog min telefon i lommen. Min baby! I løbet af 20 minutter var jeg ude af døren. Jeg blev samlet op af Sky og hendes mor. -De havde besluttet at køre tidligt, så vi kunne være fremme tidligere. 38 timer..

__________________________________________

Efter en del stop, og en masse god søvn, var vi endelig helt fremme. ''Tøser, jeg tænker at i får jeres eget dobbeltværelse, og så tager jeg et for mig selv?'' Vi nikkede begge.

''Det her bliver en fed tur'' sagde Skylyn. Der slog det mig.. -Min biologiske mor boede i Californien. ''Det har du sikkert ret i, Sky'' sagde jeg. -Det lød for usikkert.. Wasted.. ''Er du okay, Nat?'' Jeg kiggede på hende, og nikkede. Hun kunne regne det ud. Den måde jeg kom til at kigge på hende.

Vi tjekkede ind på hotellet, og vi kom op på vores værelser. ''Vil du finde hende?'' Spurgte Sky. Hun hentydede vel til min mor. ''Det var vel en grund til at hun ikke beholdte mig dengang?'' Jeg kiggede ned i gulvet. ''Måske var det ikke hendes valg? Måske blev du tvangsfjernet? Jeg synes det er et forsøg værd!'' Jeg kiggede spørgende på hende. ''Hvad mener du? Hun har sikkert allerede en ny familie.. Hun er nok glad'' Jeg vidste jo ikke jeg havde ret. -Jeg ville bare blive knust hvis hun ikke ville have noget med mig at gøre. ''Ved du hvad hun hedder?'' Sky var åbenbart virkelig opsat på at finde hende. ''Bonnie'' mumlede jeg, næsten uhørligt. Men Sky hørte det åbenbart. -Hun rejste sig, og forlod rummet. Wtf? Jeg gad ikke følge efter hende. Jeg skulle have styr på mine ting. Det var det vigtigste lige nu.


-Hvis folk kan lide dette kapitel, vil jeg udgive det, og skrive videre på historien.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  How? (Fan-Fiction)
Kommentér på:
How? (Fan-Fiction)

Annonce