{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

fagforening/akasse rend mig i r..... {{forumTopicSubject}}

hejsa

skal bare lige ha lidt luft ud nu, jeg går jo med en dårlig fod og min læge og jeg har nu endelig fundet ud af hvad årsagen er, jeg har jo udviklet det der hedder en hælspore og den er kommet af at gå på alt for hårdt underlag(betongulv) og så af at gå på underlaget ca 7-8 km hver dag, derfor har jeg jo så besluttet at sige mit job op pr 1 sep, jeg har så ringet til akassen idag for at få at vide hvordan jeg skal forholde mig, damen derinde svarede ret surt at jeg da ikke bare ku sige mit job op , jeg skulle først bede min arbejdsgiver om at blive overflyttet til anden afdeling, goddav do i et firma med 12 ansatte og som lige har fyret personale så der kun lige knap er personale nok til det arbejde der er. min læge ville gerne lave en erklæring på det, men den koster jo 600 kr og den skal jeg selv betale, uanset hvad jeg gør slipper jeg ikke for karantæne i tre uger osv, det er nu heller ikke det der gør det, rent okø er det intet problem, det er princippet i det der pisser mig af. og det betaler jeg så 550 kr for om mdr, damen derinde sagde at uanset hvordan situationen er når man opsiger en stilling får man de 3 ugers karantæne, da jeg jo åbentbart er så dårlig at jeg ikke er til rådighed for arbejdsmarkedet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fagforening/akasse rend mig i r.....
Kommentér på:
fagforening/akasse rend mig i r.....

Annonce