{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Til jer med robotstøvsugere. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om jeg har smidt emnet i det rigtige forum. Så tilgiv mig hvis det er forkert smiley

Men jeg vil høre jer der har Robotstøvsuger, om i kan anbefale en der er god til dyre hår. 1 Hund og 2 katte.

Høre også gerne om i har haft negative oplevelser med nogle, så jeg kan undgå dem.

Den skal kunne klare et område på ca 70 kwm. (stue og køkken)

Og så ser jeg meget gerne at prisen ligger på under 1500 kr fra ny.
Køber gerne brugt hvis det er det rigtige mærke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer med robotstøvsugere.
  • #1   15. feb 2016 Vi har en Neato XV Signature, som du sikker kan fint brugt til dit budget. Den er super fint til vores behov. Vores kat, Chubby, er rimelig langpelset, men det kan robotstøvsugeren fint klare. Jeg er især glad for, at dens 'børste' ikke er den traditionelle børste med hår, men med sådan nogle gummilister. Så sidder Chubbys fine hår nemlig aldrig fast der og klumper, som det ellers normalt gør med vores alm. støvsugerhoved smiley

  • #2   15. feb 2016 Den vil jeg lige tjekke ud. Skal lige siges at det er trægulv jeg har. Ikke gulvtæppe

  • #3   15. feb 2016 Vi har også trægulv smiley Men uanset hvad er gummilisterne altså et plus. Så slipper du også for at lange hår vikler sig fast.
    Men den kan jeg i hvert fald stærkt anbefale. Dens nypris ligger nemlig også i et lavere prislege end eks. Roomba, og så vandt Neato forbrugertesten i USA.


  • #4   15. feb 2016 Synes det ligger noget højere end de 1500 kr. Men måske jeg kan finde den brugt smiley
    Den billigste nypris jeg kan finde er 2500 kr smiley
    Men synes den ser lovende ud smiley


  • #5   15. feb 2016 Umiddelbart vil jeg sige, at du får den kvalitet du betaler for.

    Vi har en Roomba 880. Den klarer det super. Det gjorde vores gamle 780ér også. Den havde dog børster, hvilket der satte sig en del hår fast i.


  • #6   17. feb 2016 Enig, det jeg hører fra de af veninderne, der har prøvet andre mærker end Roomba er generelt skuffelse, og dem med Roomba, mig selv inkl., er mere tilfredse.
    Kører man den hver-hveranden dag, så gør det at man kun behøver svinge støvsugeren selv en gang om ugen for at der løbende ser pænt ud. smiley

    Vi har en eller anden pet-version, som er god til både kattegrus og hår.



  • #7   20. feb 2016 roomba 880 er den bedste men jeg tager stadigvæk min dyson hver 2 dag for at være tilfreds men der er vi jo så forskellige smiley

  • #8   22. feb 2016 Ja en robotstøvsuger erstatter ikke almindelig støvsugning, men synes faktisk den klarer det ret godt og holder det nogenlunde nede smiley

  • #9   22. feb 2016 Maja - det er vi, og det afhænger nok også af hvor egnet ens rum er til det. Vores 1. sal er f.eks. slet ikke egnet, men underetagen er smiley

Kommentér på:
Til jer med robotstøvsugere.

Annonce