{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.512 visninger | Oprettet:

Konkurrence: Se hvad jeg har fået på.... {{forumTopicSubject}}

Se hvad jeg har fået på....

Nu havde vi jo en konkurrence kørende som desværre blev slettet, så efter opfordring så tager jeg teten op og starter konkurrencen på ny, og da jeg syntes temaet for konkurrencen var meget sjov så bliver det med samme tema.
Konkurrencen er for billeder med katte der selv har iklædt sig noget eller som har fået noget på til anledningen, om det er et stykke tøj, et par solbriller, en sløjfe, eller hvad det nu kunne være er op til jer selv, så kom frisk med jeres sjove bud på et billede.

REGLER FOR KONKURRENCEN:
- Vi lægger billeder ind i 4 dage - dvs. fra og med i dag d. 3/4 frem til onsdag d. 6/4 kl. 21.00.
- Så stemmer vi i 4 dage - altså fra onsdag d. 6/4 efter kl. 21.00 frem til søndag d. 10/4 kl. 21.00 hvor vinderen vil blive udråbt umiddelbart efter.


- DER MÅ IKKE STEMMES FØR D. 6/4 EFTER kl. 21.00
- STEMMER DER KOMMER FØR TID, SKAL FJERNES (Da de IKKE tæller med).
- Alle her på KG kan deltage, dog kun med ét enkelt billede hver.
- ALLE kan/må stemme, også selvom man ikke er med i konkurrencen.
- Vi giver vores stemmer ved at trykke på "Synes godt om" knappen ved det/de katte billeder vi synes er bedst.
- Der er ingen grænse for hvor mange billeder du må stemme på/syntes godt om.
- Men.... man må altså IKKE stemme på eget billede.

- Den der får flest klik på "Synes godt om" knappen, er den der vinder med ugens bedste katte billede.
- Ugens bedste katte-billede vinder æren af at skulle starte den næste konkurrence.
- Vinderen har 3 dage til at starte en ny konkurrence op, ellers går æren til 2. pladsen.
- Temaerne skal være brugbare for både dem med indekatte og dem med udekatte, så alle kan være med.
- Man må ikke redigere i billederne. Altså billederne der er gyldige i konkurrencen fremstår som øjebliksbilleder.
- Konkurrence-starteren må gerne deltage med et billede, dog kan denne ikke vinde konkurrencen igen.
- Man kan trykke på billederne så man kan se dem i større billede format.

**VIGTIGT**
- Hvis den der laver konkurrencen skulle have nogen af medlemmerne herinde på filter, bedes disse fjernet imens konkurrencen er i gang, da alle gerne skal kunne have mulighed for at deltage i konkurrencen!!

************************************************************************
- Konkurrence-starteren er forpligtet til, at følge sin konkurrence
og gøre opmærksom på, hvis den ikke kører helt efter reglerne.
************************************************************************


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurrence: Se hvad jeg har fået på....
Kommentér på:
Konkurrence: Se hvad jeg har fået på....

Annonce