{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Argh! Nu går det hele bare galt... :( {{forumTopicSubject}}

Der har lige været en mand her og stævnet min kæreste... hvad f*** sker der??

Det handler om en skide sag tilbage til dengang vi boede i Slagelse for over 1 år siden, hvor der lige pludselig forsvandt 50.000 fra min kærestes konto...
Banken undersøgte det og det viste sig at pengene var hævet i Indien, og derfor umuligt kunne ha været os...
Inden da hævdede de at min kæreste skulle betale dem 25.000 kr., hvilket vi overhovede ikke havde, og ikke ville, da det sgu da ikke var vores skyld, de penge var blevet stjålet...
Sjovt nok forsvandt de lige efter min kæreste havde brugt sit kort i en vis kiosk i Slagelse...

Vi troede sagen var færdig, og Banken sagde da også at det hele var undersøgt... Min kæreste lukkede alle sine konto og flyttede bank...

Men her for nogle måneder siden fik han så et brev om at han skyldte den gamle bank 25.000 kr... Vi fattede ingenting, for alle hans konti i den bank var jo lukkede for længst...
Han ringede til hende, der havde sendt brevet og hun ville så undersøge det nærmere...
IGEN indrømmede de at pengene kunne spores tilbage til Indien, og der for UMULIGT kunne være os, der havde hævet dem...
IGEN troede vi at sagen var LUKKET og vi ikke skulle betale 25.000 kr. for noget vi ikke havde gjort!

Men NU... nu har banken sagsøgt Jonas!
De dumme S***!
Hvad sker der for dem?
Nu hævder de at hvis vi ikke giver dem over 26.000 vil de tage udtag i det han ejer... ALTSÅ en del af vores nyindkøbte hus!

Jeg er fuldstændig ude af den... hvorfor skal sådan noget altid ske for os???
Hver ENESTE gang tingene ser ud til at gå bare lidt godt, så kommer der sådan noget og banker os fuldstændig gule og blå... smiley

Det er ikke fair! Vi har ikke brugt eller hævet de penge, hvorfor skal vi så bøde for det, når banken 2 gange har indrømmet de kunne se, det ikke var os?
Og vi har selvfølgelig ikke nogle bevidser... vi tog deres ord for gode, fjolser som vi er... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh! Nu går det hele bare galt... :(
  • #1   25. nov 2006 Jeg syens i skal kontaket jers advokat.. har i på papir at pengeen kans pores til indien? for ellers skal i få banken til at sende papire på det, eller få advokaten til at kontakte banken, og så må i køre en retssag eller give banken pengene.. min veninde studerer jura og siger at det er det eneste i kan stille op

  • #2   25. nov 2006 Jonas vil ringe til hende bankdamen på mandag, som sidst lovede os at sagen ville gå i orden...
    Vi har ikke nogen advokat, og har ikke lige 25.000 liggende i baglommen... desuden er det da også vildt unfair, hvis vi bare skal punge op, når vi ikke har gjort noget...

    Hvordan kan det lade sig gøre at man bliver bestjålet, sagen oprindeligt blev opklaret, men så derefter skal betale for det... suk... smiley


  • #3   26. nov 2006 det er bare underligt at det ikke kan spore nærmere omkring det i indien....for nogle må jo have aflæst det kort på en måde, eller kan der jo ikke hæves så mange penge. Er de penge hævet over en gang? for det burde slet ikke kunne lade sig gøre, med mindre de er hævet i en bank, altså ikke en automat, og er de det har noget jo underskrevet for at få dem udbetalt...er det ikke blevet undersøgt nærmere?!!!. Hvis i bliver stævnet af banken bliver det nok ikke lige frem den nemmeste sag at vinde! men håber da i finder ud af noget...hold hovedet koldt! og så håber jeg det går i orden!:)

Kommentér på:
Argh! Nu går det hele bare galt... :(

Annonce