{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
250 visninger | Oprettet:

Katte og hunde søges til ernæringsstudie på Københavns Universitet! {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med vores speciale søger vi indekatte i alderen 2-7 år, samt raske hunde i alderen 3-7 år til et ernæringsstudie. I vil modtage en gratis sundhedsundersøgelse og gratis foder i hele studieperioden hvis I deltager. Synes du dette lyder interessant, kan du læse mere på nedenstående link! Vi håber at du og din hund/kat vil deltage ! smiley

https://drive.google.com/file/d/0B4j1sCC5EFUOMTM5a25nZXF0WlE/view?usp=sharing


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte og hunde søges til ernæringsstudie på Københavns Universitet!
  • #1   17. maj 2017 Det believe nok svært at finde deltagere, der skal jo mindst en uges overgang ved almindeligt foderskifte, og er det fra kornfoder til kornfrit skal i regne med en måneders overgang, hvis katten ikke skal have splat mave smiley
    Vil lige kikke ind på linket.

    PS et resultat vil også være præget af hvilket foder kattene har spist før, og hvad de får ved siden af, mine får vådfoder 4 gange om dagen og får storset kun kornfrit foder det vil og kan jeg ikke ændre med mine katte smiley


  • #2   18. maj 2017 Hej Jette,

    Vådfoderet vi skal teste er baseret på laks og er 100% kornfrit. Den første uge af studiet er beregnet som en tilvænningsuge, hvor katten stille og roligt kan vænne sig til sit nye foder. Vi har endnu ikke oplevet problemer med tynd mave/diarré ved foderskift hos kattene.

    Vh. Amanda


Kommentér på:
Katte og hunde søges til ernæringsstudie på Københavns Universitet!

Annonce