{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WEEKEND:)
  • #1   26. jan 2007 Ihh, altså.... Bare det var mig der kunne tage et smut til Københavnstrup og fyre den af inde i byen...... Savner nu sjælland mange gange... *snøft snøft*

    Meen nu har vi været i byen en del gange de sidste par uger, så denne weekend skal jeg bare sove, sove og gøre rent....... Såh, det bliver ikke det helt vilde der kommer til at ske.. ;o)


  • #2   26. jan 2007 øhhh, jeg skal ihvertfald gøre rent herhjemme, plus jeg jo nok skal ud og rode lidt med min motorcikel, samt jeg har et par jobansøgninger jeg skal ha skrevet

  • #3   26. jan 2007 Jeg skal (desværre) også gøre rent smiley helt i bund, er der aftalt smiley dvs. ud med alle sofaer osv osv, og alle ting på reolerne.. puuha jeg bliver træt bare ved tanken. Og så skal klædeskabet ordnes ordentligt... her på det sidste er det nemlig mig der har ordnet vasketøj *gg* og jeg smider det bare ind i skabet når det er rent smiley så det ligner et bombet lokum... jaja, man må godt rode der hvor folk ikke kan se det smiley

    Og ellers så står den bare på hygge og afslapning... skal nok skrive lidt på min biologi opgave...


  • #4   26. jan 2007 Imorgen skal vi over til min kæreste´s søster og hendes kæreste, de bor på sjælland. Så det glæder jeg mig til, det plejer at være rigtig hyggeligt.

    Glæder mig også til at opleve lidt andet. Nu har jeg snart ligget i sengen en uge. Jeg har været syg, og er stadig ikke på toppen...øv øv.

    Det bliver da vildt spændende...Britta. Ih, hvor jeg glæder mig til at se lille Inuus... Forstår godt hvis du ikke kan sove i nat. Sådan har jeg også haft det, natten før jeg skulle hente mine...

    Men i hvert fald...rigtig god week-end til jer alle sammen. Håber at den bliver god for jer!!!


  • #5   26. jan 2007 Og så skal klædeskabet ordnes ordentligt... her på det sidste er det nemlig mig der har ordnet vasketøj *gg* og jeg smider det bare ind i skabet når det er rent smiley så det ligner et bombet lokum... jaja, man må godt rode der hvor folk ikke kan se det smiley

    hold op hvor det lyder bekendt*LOL*


  • #6   26. jan 2007 Ja i dag har jeg malet.... Bare for at lave noget... Puha det er sku dyrt at blive alene... smiler .... I morgen skal jeg så på date håber det går godt er mega nervøs.... Ja og søndag ved jeg ikke lige slappe af bliver det nok til.... Det var så min weekend..... Hygge til jer alle sammen... Smiler ...

  • #7   26. jan 2007 i morgen tidlig kl 730 tager jeg afsted i mod århus skal på kursus i healing er snart færdig med mondul 1 ud af 3 tager i alt 2½ år bliver hyggeligt vi er en flok på 6 og vi hygger os og lære noget ... kæresten tager sig af unger og dyr indtil jeg er hjemme igen ved en 18 tiden og hun har liiige indvildet i at tage 2 af min søsters børn oxo .... da det er min søster der holder kurset ... hvis i vil vide mere om hvad det er for noget så skriv et brev *SS* ellers står den på slap af med unger og dyr og pusle om min søde kæreste da hun er lidt syg smiley
    ønsker jer alle en skøn weekend


  • #8   26. jan 2007 Johnny F: jamen du er også en fyr smiley du har en undskyldning smiley min kæreste lægger det altid pænt pænt pænt sammen og sorteret i de rigtige skuffer, de rigtige sokker sammen osv osv...

    han åbnede skabet idag, og sendte mig et meget sigende blik, så nu skal jeg nok ordne det *gg* men jeg sætter grænsen ved at stryge tøj.. der er jo ligesom en grund til hvorfor der er opfundet strygefrit tøj smiley


Kommentér på:
WEEKEND:)

Annonce