{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Bioplan Tørfoder... {{forumTopicSubject}}

Er et økologisk tørfoder fra Maxi Zoo.Er der nogle andre der kender det og har erfaringer med det ? Jeg har købt en lille pose,for at lure om misserne synes om det og indtil videre spiser de det med velbehag.Nu har det stået fremme i 5 dage,så "nyhedens interesse" er det vel næppe mere...Jeg synes at det er positivt,at man nu kan få øko tørfoder,da jeg har en devonpige Diva,der ikke kan tåle Royal Canin.I stedet er der Eukanuba på menuen og nu også dette Bioplan.Alle har fine maver (afføring) og aff. lugter faktisk minimalt og der er egentlig også mindre i bakken,sådan ved nærmere eftertanke...Så jeg tror at jeg indtil videre holder fast i denne tørfoder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bioplan Tørfoder...
  • #1   2. maj 2007 Det lyder spændende Hanne.... ;-))

    Hold os lige opdateret med det foder ;-))))


  • #2   2. maj 2007 Det lyder som om at jeg lige skal forbi min lokale Maxi Zoo og købe en prøvepose...har en lidt blandet forsamling her i huset ( lidt dårlig mave,overvægt,kræsen osv *GG*) måske det kunne hjælpe lidt..
    Mht mindre afføring,så lyder det til,at de optager det meste af foderet og at det ikke er fuld af spild/fyldprodukter.


  • #3   2. maj 2007 Ja lige netop Tornerose *der stak sig på den forgiftede teen...*

    He he Gitte..


    Det lyder som et fornuftigt foder ;-))


  • #4   2. maj 2007 He he Annette....hun er blevet klogere med tiden,den lille "tornerose" så nu er det ikke teenen hun stikker sig på *GH*

    Jeg skal nemlig snart have købt nye forsyninger af tørfoder og plejer at købe stort ind,så det kunne være rart,at få fat i noget bedre end det jeg bruger i øjeblikket,som mine tøser er ved at være trætte af at spise...


  • #5   2. maj 2007 Annette O: Ja,indtil videre er jeg bestemt positivt overrasket,specielt mht Diva :-).På R.C. kløede hun sig og fik løs mave /diarre og var mut og stille.Jeg testede det nogle gange ved at skifte nogle dage mellem Eukanuba og R.C.Hvergang hun havde undværet R.C. i 3-4 dage livede hun op til en rigtig lille djævleunge og de nævnte symptomer forsvandt...Det synes jeg er tankevækkende...På Bioplan trives hun også fint og her har jeg også en rigtig spilopmager med glimt i øjet,det siger jo alt om hvordan hun trives på foderet.Endvidere er hendes lidt tørre pels blevet meget pænere og de få skæl der var begyndt at komme,er væk igen.Så 5 kokkehuer til Bioplan smiley

  • #6   2. maj 2007 Bioplan er produceret af MultiFit Tiernahrungs GmbH,D-47809 Krefeld. Der står endvidere på poser at : "Alle indgredienser,der stammer fra landbrugsdyrkning og opdræt,er 100 % økoligisk".Det må de jo ikke reklamere med,hvis det ikke er sandt.Jeg har ikke selv kunne finde nogle informationer på nettet omkr.foderet...I danmark er det kun Maxi Zoo der importere foderet.

  • #7   2. maj 2007 Ups..:poser = posen og økoligisk = økologisk...

  • #8   3. maj 2007 Jeanette: Send mig din adresse på en PB,så kan jeg tage en kopi af indholdsfortegnelsen og sende til dig,hvis du vil ?

Kommentér på:
Bioplan Tørfoder...

Annonce