{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Savner min gamle kat {{forumTopicSubject}}

Ja, som min overskrift lyder så savner jeg min gamle kat (Triton) helt vild meget, og har bare brug for at komme af med nogle frustrationer...

Vi måtte aflevere ham tilbage til hans gamle ejere (der bor på en gård) og har fået at vide at han har det rigtig godt, og at han trives der sammen med sin mor og søster... Jeg savner ham bare så forfærdeligt, og kan ikke lade være med at tænke tilbage på alle de dejlige stunder jeg har haft med ham (havde ham i ca 4 måneder). Han måtte tilbage på gården fordi han var stresset hos os - han tissede alle vegne, selvom vi fik ham kastreret... Vi havde ham til dyrlæe adskillige gange, og lægen rådede os til at aflive ham, da hun ikke mente at hans adfærd kunne stoppes.

Men jeg nægtede at få han aflivet, eftersom han var sund og rask. Er selvfølgelig glad for at han har det godt på den gård nu idag, men kender I ikke det, at man ikke kan lade være med at tænke, om der nu alligevel ikke var et andet alternativ end at give ham væk? smiley

Nu har jeg så Walther og Carlo (to dejlige hankatte der er brødre), og elsker dem over alt på jorden... De giver mig selvfølgelig lidt trøst... De er sgu dejlige er de.

Undskyld mit tude-oplæg, men skulle af med nogle frustrationer, det lettede..

God Weekend til alle.

Knus Sanne A

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Savner min gamle kat

Annonce