{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.317 visninger | Oprettet:

Nyt job - hjælp hvordan gør jeg??? {{forumTopicSubject}}

Er simpelthen i noget af et dilemma. Jeg arbejder som pædagogmedhjælper i en børnehave, men er flyttet pr. 1. august og ligger derfor nu og pendler 3 kvarter hver vej smiley
Jeg ville ikke droppe mit job, før jeg havde noget nyt at sætte i stedet. Men nu begynder brevene at dumpe ind ad brevsprækken, og jeg bliver inviteret til diverse jobsamtaler. - Det er jo rigtig skønt, men der er to problemer. Det ene er, at den samtale, jeg har været til i dag var kl. 9.30 - dvs. jeg har måttet 'lyve mig syg' fra arbejde, så jeg kunne tage til samtalen, og det andet problerm er, at de vil ringe og få en reference fra mit nuværende job.. Vi lavede så godt nok den aftale, at de ringer til mig først og giver mig jobbet, og først derefter ringer de til min chef og får referencen. Dvs. jeg mister jo i princippet ikke noget - men jeg har det bare så dårligt over, at min chef og kolleger ikke ved, hvad der foregår, og at jeg er på vej væk. Men på den anden side, synes jeg også, det ville være underligt at skulle fortælle, at man søger nyt job. For hvad så hvis jeg så bliver fyrret? Og ikke når at finde et nyt job, inden jeg skal stoppe på mit gamle.. Har det virkelig dårligt over at have måttet lyve mig syg i dag.. Sagde at jeg havde ondt i maven. - Det havde jeg faktisk - nettop fordi jeg har det dårligt med det, jeg har gang i. Alle siger til mig, at jeg er nødt til at gøre det på denne måde, og at jeg må tænke på mig selv. Sådan er spillet. Men hvad siger I? Har I nogle gode råd til, hvordan og hvornår jeg skal 'sige op' eller i hvert fald fortælle min chef, at jeg er på vej ud?