{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver i?
  • #1   27. sep 2007 ja jeg er også på arbejde... sidder på kontor og arbejder som backoffice for nogle teleselskaber.


  • #2   27. sep 2007 hm.. jeg er lige stået op smiley Ej det vil sige at jeg var til svømning kvart i syv imorges, så tog mig lige en lur, da jeg kom hjem smiley Og nu tror jeg at jeg vil gøre lidt rent


  • #3   27. sep 2007 ja, jeg går sygemeldt, så jeg går bare og tuller rundt herhjemme, dog har jeg lige været til et årligt sundhedstjeck med bilen.
    ellers skal jeg igang med at vaske noget tøj


  • #4   27. sep 2007 Jeg er deltidssygemeldt pt..

    Har været med chefen ude og snakke med et sted jeg skal arbejde lidt fra næste uge kl. at for tidligt i morges.

    Ellers sidder jeg og er ved at sy en yderst pink bamse! smiley

    Og så arbejde igen i eftermiddag.


  • #5   27. sep 2007 Jeg er ledig pt. og er igang med at gøre vores store have klar til vinteren og skal også have flyttet en masse planter. Og jeg pakker de flest havemøbler osv. ind i udhuset - suk.

    Jeg er også ved at rydde op i vores udhuse, da jeg har bestilt storskrald.

    Og så har Hjalte lige fået lidt guf, da han fylder 3 år i dag. Jeg har også opdateret min hjemmeside og oprettet annoncer/auktioner på noget der skal sælges.



  • #6   27. sep 2007 Jeg er i skole.. Vi har projekt.. Og vi er færdige.. Så keder mig rimelig meget.. regner heller ikke med at der kommer til at ske det store ¨på mit arbejde da det jo er den sidste dag før de fleste får penge

  • #7   27. sep 2007 Tak skal du have Helle smiley

    Forresten skal vi i studiekredsen i Herning i aften. Der kommer en dommer og fortæller, hvad der lægges mærke til, når de forskellige racer bedømmes på en katteudstilling. Nogle af medlemmerne har deres katte med. Det glæder jeg mig meget til.


  • #8   27. sep 2007 jeg har næsten lige fået fri fra arbejde..... Venter på at jeg kan komme ind på social og sundhedsskolen i kbh da der ikke var nogle elevpladser på Falster så lige nu arbejder jeg bare som social og sundhedshjælper på et plejehjem i vanløse.

  • #9   27. sep 2007 Jeg sidder lige og slapper lidt af foran computeren, inden min kæreste og jeg skal på arbejde. Vi arbejder begge aften 4 dage om ugen på danish crown. Dejligt med fast fri hver fredag. :o) Og sove længe hver dag :o)
    Haven ser ud af H til, så håber det bliver en smule tørvejr i weekenden, da man ikke får lavet så meget i hverdagen inden arbejde.


  • #10   27. sep 2007 Ah dejligt at have fri smiley
    Min søde kollega og jeg, lavede små kurve med gaver til min mormor og moster smiley
    Alle mulige prøver fra apoteket, en deo, bolcher osv osv smiley Lidt kreativitet midt i kedsomheden smiley

    Arbejder 3 min fra Maxi Zoo, så susede lige over at hilse på kæresten + hans kolleger og fik brugt 400 kroner :S Ny kradetønde til killingerne og lidt legetøj+ madskåle smiley


  • #11   27. sep 2007 Jeg arbejder i en børnehave, så vi har lavet kastanjefigurer i dag, danset og leget... Jeg har haft en rigtig dejlig dag smiley

    Nu skal jeg i gang med at bage kager, som jeg skal have med på arbejde i morgen... - Det er nemlig min sidste dag i børnehaven i Kolding, før jeg skal starte i vuggestue i Odense på mandag... Snøft!! smiley


Kommentér på:
Hvad laver i?

Annonce