{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver i?
  • #1   27. sep 2007 ja jeg er også på arbejde... sidder på kontor og arbejder som backoffice for nogle teleselskaber.


  • #2   27. sep 2007 hm.. jeg er lige stået op smiley Ej det vil sige at jeg var til svømning kvart i syv imorges, så tog mig lige en lur, da jeg kom hjem smiley Og nu tror jeg at jeg vil gøre lidt rent


  • #3   27. sep 2007 ja, jeg går sygemeldt, så jeg går bare og tuller rundt herhjemme, dog har jeg lige været til et årligt sundhedstjeck med bilen.
    ellers skal jeg igang med at vaske noget tøj


  • #4   27. sep 2007 Jeg er deltidssygemeldt pt..

    Har været med chefen ude og snakke med et sted jeg skal arbejde lidt fra næste uge kl. at for tidligt i morges.

    Ellers sidder jeg og er ved at sy en yderst pink bamse! smiley

    Og så arbejde igen i eftermiddag.


  • #5   27. sep 2007 Jeg er ledig pt. og er igang med at gøre vores store have klar til vinteren og skal også have flyttet en masse planter. Og jeg pakker de flest havemøbler osv. ind i udhuset - suk.

    Jeg er også ved at rydde op i vores udhuse, da jeg har bestilt storskrald.

    Og så har Hjalte lige fået lidt guf, da han fylder 3 år i dag. Jeg har også opdateret min hjemmeside og oprettet annoncer/auktioner på noget der skal sælges.



  • #6   27. sep 2007 Jeg er i skole.. Vi har projekt.. Og vi er færdige.. Så keder mig rimelig meget.. regner heller ikke med at der kommer til at ske det store ¨på mit arbejde da det jo er den sidste dag før de fleste får penge

  • #7   27. sep 2007 Tak skal du have Helle smiley