{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Må man sige sin mening {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg efterhånden oplevet det et par gange hvor dem der har oprettet en tråd måske ikke lige får det svar de håber på og straks bliver de sure.
Hvad er meningen med en tråd er det ikke at vi alle kan komme med vores meninger og kan det passe at man ikke må sige sin mening. Det syntes jeg i hvert fald ikke, hvad syntes i andre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man sige sin mening
  • #1   17. feb 2008 Helt enig. Man spørger og så må man forvente lidt af hvert som svar, og måske ikke altid lige det svar man håbede på, men sådan er det jo bare. Folk svarer så godt de kan og efter egen bedste overbevisning. Men synes nu at folk er hurtige og venlige til at komme med deres mening her på KG. Et "tak" skal lyde herfra.

  • #2   17. feb 2008 vil lige sige at dem jeg har set og selv oplevet er ikke noget med at hænge andre ud, det var bare hvad man selv ville have gjort eller tænkt som man så svarer på et forum og der mener jeg bare at man kan jo oprette et forum måske 10 svarer og hvem siger så lige at de 10 er af samme mening, sådan noget syntes jeg man må forberede sig på inden man opretter et forum.

  • #3   17. feb 2008 hvor finder i de retningslinjer henne?

Kommentér på:
Må man sige sin mening

Annonce