{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Åhh jeg elsker forkølelse! {{forumTopicSubject}}

NOT!!! Igår havde jeg det fint, lidt snottet, men egentlig fint nok!! Men da jeg så fik fri og satte mig ind i bilen begyndte jeg at nyse. og nyse og nyse og nyse. Også blev jeg bare mega snottet, kunne slet ikke styre det!
Og det er jo typisk, at forkølelse altid kommer når man ved, at man SKAL komme på arbejde næste dag fordi der mangler personale, og at de er presset lieg præcis imorgen fordi der er kursus!!
Men imorges da jeg vågnede 6.30 begyndte snotten (ja undskyld mig) at løbe ud i det sekund jeg åbnede øjnene, jeg måtte ligge med en en snot klud under næsen! Jeg måtte jo indse, at det hverken er godt for mig, mine kollegaer eller børnene (er i praktik i en vuggestue) hvis jeg kom med min løbetud! Ihh altså at tænke sig at jeg kunne have leget ude i solskinnet og de 17 grader hele formiddagen, og lige nu ville have ligget og prøvet at få de største børn til at sove!! Og i eftermiddag kunne jeg havde siddet ude i solen igen og leget... Men nu må jeg ligge her med snotpapir, tæppe og the. IIHHHH altså!!!! Nogen andre der er syge og er på selvmedlidenhedsbølgen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh jeg elsker forkølelse!
  • #1   22. apr 2008 Jeg er..
    Eller kan man kalde det syg? Jeg har tør hoste med slim.. Det er bare belastende.. Og lidt snøften... Og man venter bare på at det går i udbrud eller forsvinder.. Hader når det er sådan noget begyndende/sluttende hvor man er syg og alligevel er man egentlilg ik helt syg


  • #2   22. apr 2008 velkommen i klubben jeg vågne også tilmorges med den hele store tur , og os som skal til holland på fredag ævævævævæv

Kommentér på:
Åhh jeg elsker forkølelse!

Annonce