{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

argh svigerfar har fået brite killinge {{forumTopicSubject}}

min svigerfar og hans kone bor i slovakiet og har lige fået syv smukke brite-killinger.

der er tre røde der allerede er solgt og så er der fire helt vildt skønne cremehvide. tre piger og en dreng.

nøj hvor det kilder i mit hjerte efter at reservere den creme dreng..uhh han er så lækker!! men jeg skal ikke have flere..det siger jeg hele tiden til mig selv, da jeg kun må have en i lejligheden, men allerede har to.

men hvor skal jeg tage mig sammen for at sige nej til ham...kender i det når man falder for en kat som man VED man ikke kan få, men simpelthen ikke kan slå ud af hovedet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  argh svigerfar har fået brite killinge
  • #1   2. jul 2008 hvis nogen vil se smuksakkerne findes de på redcats.sk

  • #2   2. jul 2008 Nina P.. allierer dig med en du kender godt hvor du bor og bliver der noget kan i sige det er hendes/hans og den er kun på besøg

  • #3   2. jul 2008 åhh hvor i lokker. puhh han er godt nok også dejlig, men den med "det er min vens kat, den er bare på besøg" går nok ikke da jeg så ville have 3 katte på samme tid, så den er svær at bortforklare *G*

    jeg er ellers fristet kan i tro.

    har forresten bestilt en lille rød dreng fra samme kuld som din nye killing missemor, tror jeg. den er til min kammerat der ønsker sig en lille rød husdreng


Kommentér på:
argh svigerfar har fået brite killinge

Annonce