{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  melde opdrætter
  • #1   19. aug 2008 hej grethe.
    det gør man til jyrak, som så kan tage sig af det.
    hvad er der af problemer med katten da ?


  • #2   19. aug 2008 Man starter med at melde vedkommende til den klub, vedkommende er medlem af.

  • #3   19. aug 2008 men har du prøvet at tale med opdrætteren om problemerne ?
    det synes jeg da er vigtigt at du gør først :o)


  • #4   19. aug 2008 Jeg vil lige støtte Grethe smiley

    for jeg kender desværre selv opdrætteren...
    og ja den opdrætter skal meldes...
    jeg har selv haft en af kattene, som jeg hentet hos opdrætteren for 3 år siden...

    og desværre kan jeg forstå, at forholdene ikke er blevet bedre... smiley

    for god ordens skyld, skal det siges, at jeg blev tilbudt en ny killing,
    men nej tak, jeg vil ikke have en ny kat derfra, netop fordi det er gået op for mig at det er en ren kattefabrik....
    jeg har jo siddet og holdt lidt øje med opdrætteren igennem de sidste år....
    og der kommer bare det ene kuld killinger efter det andet.... smiley
    og desværre har flere jo oplevet uheldige ting med deres katte... smiley


  • #5   19. aug 2008 hun svare kun når jeg siger jeg vil gå på udstilling men det der er problemet er hans mave det løber stadig ud af ham er nu begyndt på iams hairball så det håber jeg virkelig hjælper han optager ikke sin føde så det løber bare ud af ham og hun svarer ikke tilbage kun jeg kan få en kat mere til Sasso for de udgifter som jeg har betalt ved dyrlægen og det er mange penge nu det næste bliver en blodprøve og biopsid af tarmen

  • #6   19. aug 2008 jeg har ikke fået stamtavle på ham endnu

  • #7   19. aug 2008 hvor længe har du haft ham grethe, og havde han også det problem da du købte ham ?

  • #8   19. aug 2008 he forresten, jeg kom lige til at tænke på, jeg fik aldrig min kats sundhedspapir...

    for hun lå i flytterod, den dag jeg hentet ham.... så hun ville eftersende papirerne ---
    de kom så bare aldrig.....


  • #9   20. aug 2008 jeg har haft ham siden d. 6 april og ja jeg skrev da jeg var kommet hjem til hende for hun var ikke til at træffe på telefonen og jeg så hende hellere ikke da jeg hentede ham hun var ved dyrlægen så jeg skulle hente ham ved en veninde stod der på et brev som hang i døren

  • #10   20. aug 2008 jeg har hellere ikke fået mine papir endnu og hun vil give mig en kat mere fordi jeg har betalt mega regninger ved dyrlægen

  • #11   20. aug 2008 det kunne godt lyde lidt som om i mine øjne, at opdrætteren slet ikke er registreret?
    www.felisdanica.dk kontakt evt, og få hjælp til klagenævnet.


  • #12   20. aug 2008 Hvad kan man egentlig gøre, hvis det viser sig, at opdrætter ikke er reg? Tænkte på, at man har givet en "pæn pris" for en kat med tavle, og så får man hverken tavle eller sundhedsattest?
    Grehte håber du får tingene i orden med din dejlige kat.


  • #13   20. aug 2008 Det lyder da som om det er nogen der skal stoppes med det samme hvis det der har foregået min. 3 år .

  • #14   20. aug 2008 det kan jo være at hun har skiftet klub....

    jeg har faktisk en søn, fra en af hendes katte,...
    altså smiley
    en avler køber en hunkat fra hende, og få killinger på katten... der har jeg så en hankat fra smiley

    jeg må finde hans tavle, og se hvilken klub han er i.... jeg mener bestemt at det er darak...
    alle mine andre katte er darakkatte smiley


  • #15   20. aug 2008 ja hun er TICA nu, men den gang jeg købte min kat var hun Felis Danica/darak smiley

    ham jeg har her hjemme nu. er fra 2005 og er i fife...
    den anden rasmus var ældre ca. 1 år ældre... det vil sige han var fra 2004.... han var også fife smiley

    så hun har skiftet klub...
    eller måske er hun blevet smidt ud smiley


Kommentér på:
melde opdrætter

Annonce