{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

hmm sandheden er ilde hørt {{forumTopicSubject}}

sad og skrev i en tråd
hvor der var en der havde fået killinger men det første kuld var væk og vupti katten blev gravid igen
der havde været nogle meget gode argumenter om at det jo selvfølgelig var forkert
og nogle råd om et kuld om året
og råd om p piller da det var ude katte

men nu vupti tråden er væk tror at det var fordi at det ikk li var det der blev regnet med

men jeg ville da bli ked af det hvis det var mine katte det skete for
så ville da kun komme med råd
og måske lidt hjælp for sys det er synd for katten
at naturen bare går sin gang
det er ikk for at være grov eller noget og håber da heller ikk at det er udhængning på nogen måde at jeg skriver det her
men vil jo godt hjælpe og ved at der da er flere der vil hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hmm sandheden er ilde hørt
  • #1   18. sep 2008 hejsa sad selv og læste tråden måtte også lige komentere det men var måske lidt direkte men mener jo at man skal tænke på katten uanset race og om det er udekatte efter at de første killinge fra et kuld er taget af et dyr må de små åbenbart også være ude så måske en godt råd, tag dem ind i et brygges i stedet så man spare sig bekymringerne. men jo killinger er dejlige men så må man også tag ansvaret for forældre og børn har det optimalt

  • #2   18. sep 2008 Min egen hunkat fik et UPS kuld.. i en alt fortidlig alder..

    Hun er kun 1 år. Hunv ar ved at komme i løb igen.. men vi smed heldigvis nogle p-piller indbors før det nåede dertil..

    Nogle gange ønsker man bare at folk også ville tage lidt ansvar over for deres dyr.
    Forstil hvis vi kvinder fra vi er 14 til vi er 50 skulle have et barn hver 9 mrd?..


  • #3   18. sep 2008 mozarts mor
    nemlig sys man sku ta hensyn til det levende væsen man har hos sig
    ja undtaget edderkopper dem kan jeg ikk li hihi

    men sys at når man har fået sig en kat så må man oz tage ansvaret for at det ikk er naturen der bestemmer



    missemor
    det er jeg glad for var lidt nervøs for om det var nemlig men ville høre
    så tusind tak


  • #4   18. sep 2008 bbfl

    lige nøjagtig
    du tog jo oz hensyn til at det bare ikk måtte ske igen
    så du tog jo ansvaret for din kat
    aaaaaaav behøvede du at komme med den med at føde hver 9. måned nu sover jeg ikk i nat af skræk for om jeg skal ha et barn mere hihi


  • #5   18. sep 2008 jeg sad og var ved at skrive en hel roman til svar for at få formeleret (staves?) den på en pæn og rigtig måde, og lige når man trykker opret røg jeg ud på forsiden. øv når man lige har skrevet så meget.

    og sys det er tarveligt at folk opretter en tråd også får de et svar de ikke lige kan klare også sletter de den, altså helt ærligt. sys da folk holde et meget pænt sprog. kunne forstå hvis nogle sad og talte direkte ned til hende eller hakkede på hende,

    sys da folk forklarede deres mening på en pæn måde ..


  • #6   18. sep 2008 ja bbfl

    det er osse min mening man ønsker jo ikke selv at føde hver 9. måned og vi får normalt kun en
    en kat får flere aaaavvvvv
    og synes da man kan lave fejl og upser i det man lærer af det, hvad jeg ikke tror der blev gjort i første tråd


  • #7   18. sep 2008 vibeke

    jeg røg osse ud på forsiden hihi
    ja man må jo ta det sure med det søde jeg var nemlige inde for se misserne på xés profil og så hvormange der var døde, væk og solgt så derfor var jeg måske lidt på tæerene undskylder meget


  • #8   18. sep 2008 vibeke

    nemlig det var da et meget pænt sprog og der blev kun givet meninger
    som du skriver man passer på og få det skrevet så det er pænt skrevet
    og så er det møg øv at ende på forsiden



    mozarts mor nu er vi ved den der 9 måneder igen griner og måske flere aaaaaaaaaav


  • #9   18. sep 2008 ja jeg sys da ikke der var nogen grund til at slette den tråd..

    øhm er der mulighed for at i kan lade være med at skræmme mig fra at få børn smiley hehe


  • #10   18. sep 2008 micha. så lige det var dig. hej igen hehe. det er fordi du har skiftet profil billede.. hihi

  • #11   18. sep 2008 vibeke
    jep det er miiiig er det ikk et fint billede
    det har en rigtig sød kvinde lavet til mig er så stolt af det at jeg ville ha det som profil billede

    og bare rolig du kalder bare når du skal føde engang så kommer jeg springende og hepper på dig griner


  • #12   18. sep 2008 iiih missemor hvor er han dejlig bimsedrengen


  • #13   18. sep 2008 missemor

    ja de er så elsker osse mozart som den han er. er min varmepude .LOL


  • #14   18. sep 2008 missemor

    dine misser er nu bare så dejlige
    har ikk glemt dit klip med tyveknægten tihi


  • #15   18. sep 2008 micha. : det er et meget flot billede.. det kan jeg godt forstå du har som profik billede. det er bare mig der er lidt træt så tog lidt lang tid om at fatte at det var dig. haha
    har måske fået en vane og genkende folk fra billeder fremfor navne.

    hmm får nok brug for et helt cheer-leader hold til at heppe når jeg skal føde engang.. hihi..
    folk taler ikke ret pænt om at føde . først om bagefter. men det er vel osse det hele værd..
    men i burde tænke over os mennesker der kan sidde og blive skræmt fra hvid og sans.. HAHA


  • #16   18. sep 2008 vibeke

    jeg anbefaler vandfødsel super ide og blødgør musklerne husk hvorfor det er os der skal føde vi er det stærke køn hihihihi


  • #17   18. sep 2008 vibeke

    haha
    bare rolig det er ikk så slemt igen du glemmer det hurtigt jeg lå og grinte da jeg fødte den første fordi de fyrede vittigheder af


  • #18   18. sep 2008 missemor
    niks ingen hukommelse men nogen ting de sætter sig fast og li det der det sidder simpelthent sys nemlig det er så sødt


  • #19   18. sep 2008 missemor
    hihi han er bare så dejlig


  • #20   18. sep 2008 mozarts mor L : det kunne være det skulle op til overvejelse når den tid kommer..
    ja det er sku godt det ikke er mændene der skal føde smiley puha det ville ikke være et kønt syn.. hihi

    micha : jeg tror bestemt ikke at nogen kan få mig til at grine mens jeg skal føde min smærte terskel er ikke ret høj .. hihi
    håber det går lige så hurtig som ved min mor hun tog vidst 40 min med mig og 5 med min søster. hun slog rekorten på odder sygehus med min søster .. men den ene af gangene blev hun klippet op og den anden gang revnede hun vidst.. så har mine skræmme billeder i hovedet jeg lige skal have ''behandlet'' først ..


  • #21   18. sep 2008 vibeke

    hihi det er slet ikk så slemt når det kommer til stykket og der er så meget man kan i dag for at det ikk gør ondt og jo grine det gør man altså når de fyrer jokes af
    prøvede at skælde ud men det var møg sjovt hihi


    nu blir jeg nødt til at hope til køjs men kigger ind her igen meget tidligt i morgen tihi


  • #22   18. sep 2008 micha.. rart du prøver og få mig til at føle mig mindre skræmt.. smiley hihi

    sov godt . jeg vil osse hoppe i seng


  • #23   18. sep 2008 ups var helt væk i missemors sjove vidioklip LOL
    han er dygtig ja han er næsten en spor hund

    vibeke vand lindre og mindsker at du flækker hihi


  • #25   19. sep 2008 jytte

    hihi som du dog kan sige det
    men niks tror nu ikk det var din skyld den fik den udgang der var jo flere ( mig selv inklusiv ) der havde en mening

    en på 18 kan bestemt godt være go ved sine dyr
    men jeg vil sgi heller ikk være kat der


  • #27   19. sep 2008 har du savnet os jytte

    vi ventede osse på at du ville kommentere dit på tråden men tænk hvad en film kan gøre LOOOOOL


  • #28   19. sep 2008 jytte vi vil da oz ha det sjovt når du er på tihi
    men ja har du savnet oooooooooooos
    du sku ikk ha set den film griner
    og nej du er ikk den eneste der er stramtandet når det er sådan noget


  • #30   19. sep 2008 hehe her hjemme er det disney sjov og talent 2008 og vild med dans det vi kan se af det griner

  • #31   19. sep 2008 og jeg har ikke kunnet se nogle af delene fordi jeg lige er kommet hjem og ramt sofaen efter en dag der startede kl halv 9 smiley

    Men jeg har da mit kattegalleri smiley


Kommentér på:
hmm sandheden er ilde hørt

Annonce