{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der har erfaring med dette..
  • #1   22. sep 2008 Selvrensende er det jo ikke... Tjo det er da meget smart, men enormt besværligt at vaske, da det jo skal skelles...

    jeg har et, smiler, men bruger det ikke..


  • #2   22. sep 2008 Så det er ikke noget der kan anbefales ? smiley
    Jeg har en ganske almindelig kattebakke p.t., men skal ud og købe en lukket en, da jeg skal ha hund.. og har ikke meget lyst til hunden tømmer den.. smiley

    Men tror bare jeg køber en almindelig lukket en så smiley


  • #3   22. sep 2008 Jeg kunne aldrig drømme om at købe sådan et toilet.
    Det kan umuligt være lige så effektivt som mig selv med at rense grundigt,og hvad hvis katten har haft tynd mave og det sidder op af kanten/væggen ??
    Næ...jeg har ikke meget fidus til det !


  • #4   22. sep 2008 Rikke, jeg vil anbefale dig ikke at købe et toilet med låge, da katten sandsynligvis ikke vil bruge det (eller ikke kan finde ud af det).
    Sæt evt. toilettet med åbningen mod en væg, men selvfølgelig så langt fra, at katten kan komme ind.

    Da jeg for mange år havde problemet hund/kattebakke, savede jeg et hul i "kattestørrelse" i døren til det rum, hvor bakken stod. Så var det problem løst.


  • Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

    Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #5   22. sep 2008 Jeg har et og bruger det, eller dvs. kattene gør, men hold op for et show at rengørre efter tynd mave.
    Jeg har også oplevet at låsedimserne har været knækket, med det resultat at da jeg rulede rundt, endte al kattegrus og andet indhold på gulvet i stedet for.

    Må nok erkende at de gammeldags toiletter med manuel rensning er mine favoritter.

    Iøvrigt vil mine heller ikek bruge dem med lågen på.

    OG hunden kan godt komme ind i alligevel, selvom det er en overdækket kasse. AD


  • #6   22. sep 2008 tak for alle svarene smiley Køber ikke sådan et her.. kan godt se at det bliver noget besværligt... Køber et almindelig overdækket et og piller lågen af.. smiley
    Det er en stor hund jeg skal ha, så tror ikk den kan komme ind smiley hehe


  • #7   22. sep 2008 min x-kærestes forældre havde sådan 2 til deres 2 Main Coone, syntes det var/er rigtigt smart smiley

  • #8   22. sep 2008 jeg har et, og er glad for den.

    Mine katte er birmaer, så de er jo ikke så store som f,.eks. main coon. Mine bimser kan sagtens være derinde, men katten skal heller ikke være meget større da.

    Jeg ruller den altid, det tager et splitsekund, så er det værste nemlig taget, og så tager jeg den manuelt bagefter. Så det kan blive gjort ordentligt, og mit manuelle arbejde er en del nemmere.

    Når den skal vaskes i bund, skal den skilles, -ja. Men det er IKKE besværligt.

    Man skal bruge noget godt klumpende fint grus i høj kvalitet for at få noget godt ud af den. Jeg bruger f.eks. Extreme Classic.


  • #9   22. sep 2008 Jeg tror jeg vil overveje det en gang mere.. smiley Har en lille perserblanding og en lille huskat.. ingen af dem er ret store, og tror ikke de bliver meget større... Men jeg må jo lige se på det engang smiley

  • #10   22. sep 2008 du skal bare vide, at det er ikke nok, bare at rulle toilettet. Du skal også ned og side, og manuelt rense. Hvis du ligger et godt lag kattegrus, behøver du ikke tømme den helt, og vaske den ofte, jeg gør det ca. en gang om mdr. (Det kræver bare en god kattegrus af god kvalitet)
    De skriver godt nok Extreme Classic, at med deres kattegrus behøver du aldrig vaske den rent. Men den fidus er jeg nu ikke helt til. Mit bliver jævnligt vasket.


  • #11   22. sep 2008 mht. til hund, så er åbningen på kattetoilettet forholdsvis stort, men hvis du som en anden skriver:

    Sætter kattebakken med åbningen ind mod væggen, lige langt nok fra væggen til at kattene kan komme derind, så burde hunden ikke være synderligt interesseret, og i så fald, er det svære for hunden at komme derind.


  • #12   22. sep 2008 Jeg har 2 af disse og jeg er glade for mine og jeg har Maine Coon og de har mulighed for at væle en anden slags toilet,men ja de går på dette. Jeg har også oplevet at der er en kat som har lidt blød afføring..... man skal bare husk at det lige er vendt i sandet. Jeg synes det er nemt at lige vende det.. og vupti så har man det nede i skovlen.... når det skal gøres fuldstændig rent, så skiller man det ad og vasker det. Så her i huset funger det.



  • #13   22. sep 2008 Hmm.. Det med at i siger, at kattene ikke kan gå ind i en lukket med låge. Det forstår jeg ikke helt. Vores mis havde da intetr problem i det, hvis man bare lærer den, hvordan den skal komme ind og ud derfra smiley

    Til at starte med, pillede vi også lågen af, så den vidste det var der den skulle gå ind, og efter et par dage, satte vi lågen på igen, og viste den, hvordan den skulle komme ind, og så fandt den selv ud. Og det har der altså aldrig været problemer med.


  • #15   22. sep 2008 min x-kærestes forældres katte kunne nu sagtens vende sig i den, tror det kommer an på hvilken størrelse man køber

  • #17   22. sep 2008 det var main coones de havde som jeg skrev før

Kommentér på:
nogen der har erfaring med dette..

Annonce