{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.875 visninger | Oprettet:

citater {{forumTopicSubject}}

1.Accepter situationen, som den er. Uden og ville eller at ønske situationen anderledes.
2.Skift holdning. Tænk anderledes om situationen. (i stedet for at tænke: "åh nej, hvor typisk, nu er det problematisk igen, kan man skifte holdning og sige: "okay, dette er en nødvendig prøvelse", eller "dette er en vigtig lektie", eller "dette er en chance for, at jeg får testet, hvor god jeg er til at kommunikere", eller "det er kun de dygtigste elever, der får de sværeste opgaver " mv.
3.Den tredje mulighed er at skifte adfærd. Eller ændre adfærd, så du helt bevidst gør noget andet, end du plejer at gøre hvis det er din teenager, der pludseligt: er blevet et besværligt menneske (fordi teenageren egentligt burde gå med et skilt om halsen, hvor der står "under ombygning", ja så kan du vælge at gøre noget andet i situationen. Hvis du er træt af din teenagers flabede attitude, kan du vælge at gøre evt. det modsatte af det, du plejer. Du kan beslutte dig for at rose din teenager, hver gang han eller hun siger sandheden, kommer hjem til tiden, udfører en pligt på eget initiativ mv.
4.Gå fra situationen Afhængigt af hvilken situation, det drejer sig om, er det interessant at vide, at du altid har et valg, eller rettere: altid har flere valg.


jeg sad jo li og kiggede og faldt over nogle citater jeg sys de er så gode at jeg li måtte smide dem her


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  citater
Kommentér på:
citater

Annonce