{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

stor stil det samme som for første gang...??? {{forumTopicSubject}}

Hold da op en morgenhilsen, jeg lige har fået fra Kattegalleri her på morgenkvisten.
I går aftes sad jeg og puslede med at lave en blog, så folk kunne følge med i mine killingers opvækst. Da den var færdig skrev jeg et link til bloggen i dette forum.
Her til morgen var der denne besked til mig:

Dog kan vi se at du i høj grad benytter KatteGalleri.dk til i stor stil at reklamere for en hjemmeside. Vi er naturligvis interesseret i indlæg der er relevante i vores forum, men mener at du systematisk udnytter forum til at reklamere.

Derfor beder vi dig venligst om at undlade at reklamere for hjemmesider i dit navn samt i hvert eneste indlæg/svar på indlæg.

Det er første og selvfølgellig eneste gang, at jeg har skrevet et link til min blog som jo lige er blevet lavet, så jeg forstår simpelthen ikke, at jeg skulle have gjort det i stor stil, og systematisk have udnyttet forum til dette.

Hvis det er et standard svar som alle får, så synes jeg nok at proceduren burde være en anelse mere "positiv" første gang.
Jeg føler mig nogen trist over, at få et svar som dette, og det motivere da bestemt ikke til videre brug af KatteGalleri.dk, som jeg ellers synes er et rart sted at være.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stor stil det samme som for første gang...???
Kommentér på:
stor stil det samme som for første gang...???

Annonce