{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til spørgeskema
  • #2   4. jan 2012 Susan; Du har så ret..

    Jeg er ked af det, men jeg går heller ikke med på den (:


  • kennet l
    kennet l Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   4. jan 2012 du skal IKKE! indtaste mail nogen steder, så INGEN risiko for at blive bombet med mails!

    det er udelukkendene til brug for et projekt og måske til udarbejdelse af en virksomheds plan hvis nok svare det "ønskede" svar.


  • kennet l
    kennet l Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   4. jan 2012 den har jeg endnu ikke oplevet.... men det er op til dig/jer selv.

    jeg sætter bare pris på alle de spørgsmål jeg kan få.


  • kennet l
    kennet l Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #7   4. jan 2012 mange tak lotte..

    del gerne hvis du gider/har lyst smiley


  • #9   4. jan 2012 Ville gerne svare, men tror ikke rigtig jeg ville bidrage med noget, da spørgsmålene ikke rigtig passer til min livsstil som det er nu smiley

  • #10   4. jan 2012 Har svaret på skemaet - uden at oplyse mailadresse.

  • #12   4. jan 2012 Nej det virker da ganske harmløst...

  • #13   4. jan 2012 Jeg har svaret på den. men tror næppe du kan bruge svaret til ret meget.

    Der er da intet skummelt ved den undersøgelse. Med den verden vi lever i, så er det altså nødvendigt for folk under uddannelse at lave nogle realistiske undersøgelser. Og den side den ligger på er såmen en af de gratis sider man som privatperson kan bruge, dem er der heller ikke noget lusket ved og hvis man beskytter sin pc med noget ordentligt internet, virus og malware beskyttelse der er opdateret, så får man ikke bare lige nogen små spioner ned.
    Men hvis jeg må være så fri, så synes jeg ikke dine spørgsmål/undersøgelse virker til at være forberedt så grundigt. Derfor tror jeg også at du ender med en del svar som egentlig ikke har noget særlig god validitet. Du burde sørge for at det kun er folk i der står i RKI der kan svare, hvis det er det du vil undersøge. Det næste problem er så for folk som mig(som ikke er i rki) der ikke vil lease, alle svar givet fra mig derefter er sådan set irrelevante, da jeg jo ikke vil give noget til sådan noget.
    Det der så kunne have været relevant for dig, kunne jo være så at spørge til hvorfor jeg ikke vil lease.
    Men det kommer jo an på hvad det er du vil opnå med undersøgelsen.


  • #14   5. jan 2012 Hej Kennet

    Har du fået testet dette spørgskema?
    Jeg tænker, hvordan kan du registrerer folk?
    Der er ingen aldersspørgsmål eller kønsspørgsmål - er det ikke rimelig relevant eller? smiley


  • kennet l
    kennet l Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #15   5. jan 2012 Betina

    den er lavet lidt hurtigt det er medgivet, og forsøgte at lave så men ikke kom videre efter spørgsmål 2 men kunne ikke få det til at virke.

    maria

    det der er mest relevant er om folk er i rki eller ej og om de vil lease eller ej.

    der efter er det relevante om folk i rki har en "fornuftig" tankegang til hvad det vil koste at lease en bil, f.eks. hvis en person trykker 0-1000 ved engangs ydelse og 0-1000 ved månedelig ydelse så ved jeg der at personen måske ikke er så seriøs omkring tingene eller drømmer for meget smiley


  • #16   5. jan 2012 kenneth - jeg vil anbefale dig evt at bruge TricTrac istedet. den ser måske ikke så fancy ud, men den har meget bedre funktioner i den gratis version og så er det muligt at få en studie-licens gratis, så man får næsten alle funktionerne.
    Det har jeg f.eks. Der er en begrændsning på 5000 besvarelser, før man skal betale. Men til alm studiebrug for et par gang kan det sagtens række! Jeg har brugt den et par gange nu og har stadig 4000 besvarelser til overs på den.

    jeg er nok lidt fagskadet efterhånden, men kan ikke lade være med at se "fejl" når jeg støder på undersøgelse. Og jeg mener det som en hjælp til dig smiley Jeg har selv oplevet forskellen på en "hurtig" lavet undersøgelse og en der er blevet tænkt igennem og man får simpelthen en bedre opgave for man undgår de fejl som kan skabe tvivl om rigtigheden i en undersøgelse, samtidig med at man sikre en større svarprocent.


  • #17   5. jan 2012 så har jeg også svaret. meget nemt og ligetil spørgeskema smiley

Kommentér på:
hjælp til spørgeskema

Annonce