{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

udstilling {{forumTopicSubject}}

hej alle jer erfarende udstiller smiley

Jeg overvejer at tage min hunkat med til udstilling, jeg har snakket med hendes opdrætter, og hun siger hun bestemt er et emne til at tage med til udstilling, jeg jeg tænker så, ´må jeg tage en kat med som IKKE ska på udstilling som selskab til hende?? bare så hun ka´n føle sig tryg og ikke får en grim oplevelse med det, der er tale om min hankat som ska med, og han er total cool mht nye ting og steder, men jeg ved ikke hvordan hun er med det, og hun læner sig rigtig meget op af ham, hvis der er noget som hun er usikker på....

Det vil dog ikke blive lige med det samme, da hun stadig mangler 1 kg ca, men vi er godt på vej....

og derfor vil jeg også lige spørge om der er udstillinger i vinter månederne?? og om der er nogle i midtjylland??

håber der sidder nogle derude som kan og vil hjælpe mig smiley

MVH Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilling
  • #1   9. aug 2010 Ja, du kan sagtens tilmelde en kat, udenfor bedømmelse. Næste udstilling, som er i september, er i Vrå og til november er der også en i Middelfart mener jeg.

  • #2   9. aug 2010 Du skal bare vide det koster 175kr. (mener jeg) at til melde en kat udenfor bedømmelse smiley

  • #3   9. aug 2010 okay, er der nogle ting som jeg ska have med til ham??

    og hvordan er reglerne til udstilling?? kan jeg evt læse dem et sted på nettet??


  • #4   9. aug 2010 Katten skal være passet med sin vacc., når katten er blevet vacc. skal det sker 15dage inden udstillingen.
    Så skal du selvfølgelig være meldt ind i en klub, hvis ikke du udstiller i opdrætter´s navn de første par gange.
    Du skal have burgardiner, mad og vandskål til at hænge på buret, lille kattebakke, børste, mad osv. med smiley Mad og drikke til dig selv eller penge, hehe...
    For det meste er der lidt tørfoder i buret, men jeg har altid mit eget med så jeg ved de gider spise det.
    En klap stol, der er for det meste stole... men så er du sikker...


  • #5   9. aug 2010 Når du melder dine katte til så får du et dobbeltbur, så de kommer til at gå sammen...

  • #6   9. aug 2010 Min pakke liste:
    Sundhedsbøger.
    Stamtavler.
    Burgardiner.
    Mad og vandskål.
    Mad.
    Penge.
    Børste og kam.
    Kattebakker.
    Burgardiner.
    Katteseng/hule.
    Lidt legetøj.
    Poser til høm.
    Høm høm skovl.
    Fnug ruller.
    Kamera.
    Telefon.

    Åhmmm... Så tror jeg ikke der var mere smiley


  • #7   9. aug 2010 Randi du glemte kaffe og krus i rigelige mængder. ;.)

  • #8   9. aug 2010 det lyder rigtig godt smiley

    Hvor melder jeg mig ind i en klub henne af?? og hvor store er jeres kattebakker som i tager med? De er begge meget store, og hvor kan jeg købe burgardiner??

    Undskyld jeg spørger så meget, men vil jo gerne vide så meget som muligt, inden jeg begiver mig ind i den verden smiley

    Er der evt nogen med maine coons som vil være min mentor, og som kan sige hvad jeg mangler, og huske mig på ting, og evt vise via billeder, eller IRL hvordan man fremviser katten på bedst mulig måde :)??


  • #9   9. aug 2010 Som kattebakke i buret kan du faktisk bruge en klodskasse, så sviner det heller ikke så meget. Ellers køb en af de helt små kattebakker hos dyrhandleren.
    Alt efter hvor du bor i landet er der JYRAK, DARAK og Racekatten.


  • #10   9. aug 2010 Marianne- Hehe, jeg drikke ikke kaffe smiley Så det bliver der hjemme... Men en vand og lidt sodavand kommer der i tasken...

    Louise- Kan du ikke låne et sæt af opdrætter? Det er normalt at låne lidt når det er ens første gange smiley
    Jeg har selv syet mine gardiner, du kan se dem i mit fotoalbum hvor vi er i brejning.
    Men det var et større projekt, men MANGE penge at sparre! Mine har kostet mig 230kr., Skulle jeg have dem syet skulle jeg give omkring de 1000kr.
    Ellers kan du prøve at google burgardiner, så dukker der sikkert en masse op.
    Men du kan vælge mellem DARAK, Racekatten, Jyrak. Prisen er den samme så det er helt op til dig selv hvad du vil...
    Jeg er pt. i Racekatten, men bor på jylland, smiley


  • #11   9. aug 2010 Marianne- Kommer du til Vrå???

  • #12   11. aug 2010 Man kan leje burgardiner hos JYRAK, hvis man enten har glemt sine eller f.eks. gerne vil prøve at udstille for at se om det er noget for een.

    Du kan bare kontakte mig, hvis det var en hjælp smiley

    MVH
    Lone


  • #13   11. aug 2010 Lone- Det er da også rigtig, det kan man da, hehe...

Kommentér på:
udstilling

Annonce