{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Norsk Skovkatterings Udstilling søndag {{forumTopicSubject}}

Norsk Skovkattering Danmark afholder en International udstilling på søndag den 26. februar på Fyn.
Rolfhallen, Ørbækvej 120, 5863 Ferritslev
Der vil være åben for publikum kl. 10,00-17,00
Jeg ved at der vil være disse arrengementer for børn:
Der vil blive slåede katten af tønden
De børn som er klædt ud som katte har mulighed for at blive valgt til at blive bedste fastelavns misser.
Der vil også være en quiz som alle kan deltage i.

Vi skal der over. Er der andre som skal på denne udstilling?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Norsk Skovkatterings Udstilling søndag
  • #1   19. feb 2006 vi skal til brllupsmesse i Viborg, så vi springer over...

  • #2   19. feb 2006 Det lyder da rigtig spændende. Der det dig der har den store dag i vente Berit?

  • #3   19. feb 2006 Jeg skal derover sammen med Lykke K herinde fra. Jeg er meget spændt på hvordan sådan en stor udstilling kommer til at løbe af staben, men er sikker på at det bliver en herlig oplevelse. :0)
    Jeg udstiller dog ikke, men er bare med som "hjælper"..
    Hvilke katte udstiller du Betina?


  • #4   19. feb 2006 Vi skal ha Kalle (Killix Kalahari), Ronja (S*Tassajara's Wynja) og Rita (Rimturser's Cha Cha Cha) med (Blue er for ung endnu). Nu må vi se med Kalle det er jo ikke lige det han syntes mest om.
    Det bliver rigtig spændende med så mange skovkatte under et tag. Konkurrencen bliver jo tilsvarende. Men vi håber at alle får en god dag.
    Håber at vi ses.


  • #5   19. feb 2006 UUiiih, Rita er også lækker... Virkelig flot.
    Er sikker på at det nok skal blive en dejlig dag og med konkurrence til hofteholderne, eller knurhårene eller hvad det nu hedder. ;0)
    Jeg kommer sgu nok til at gå og savle hele dagen, og plage min kæreste om jeg ikke nok må få et dusin stykker med hjem. hihi. ;0)
    Mon ikke vi ses? Det kunne jeg forestille mig, hvis vi da kan spotte hinanden i mængden. :0)


  • #6   24. feb 2006 Nu har Rita og Ronja været i bad i går. I aften er det så Kalles tur.
    Så de kan være fine til udstillingen på søndag.

    Husk der er også åbent får publikum.


Kommentér på:
Norsk Skovkatterings Udstilling søndag

Annonce