{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Katte der elsker barnevognen {{forumTopicSubject}}

Vi har tre dejlige katte og en endnu dejligere søn.
Men vi har også et problem!!
Når vores søn sover ude i hans barnevogn, bliver han ofte vækket af en til to katte der hopper op på barnevognen. De kan ikke komme ned til ham, da han selvfølgelig har fluenet over. Men de miaver og vækker ham.
Hvordan lære man dem ikke at hoppe op på barnevognen?
Jeg tænker vi må sætte os ud i nærheden af barnevognen med den vandpistol og "skyde" dem når de kommer for tæt på. Men det tager jo en frygtelig tid, men det er det vi gør hvis der ikke findes en nemmere løsning :o)
Lige nu holder vi kattene inde men Sebastian sover. Men det er nu lidt træls at skal huske at finde kattene, når man har puttet ham. Og så er vejret da også for godt til at kattene skal være inde.

Andre gode råd/idéer modtages gerne :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte der elsker barnevognen
  • #1   8. jul 2010 hmm.
    ville helst have en nem løsning, men min erfaring med mine tre katte siger mig at katte kun undlader uønsket adfærd når de er under opsyn. jeg har lært de 2 ud af 3 komanden sit og sit fint, men har ikke kunne vænne dem af med at gå på bordene, kradse i møblerne mm. når jeg ikke er hjemme.
    katte er skønne væsener, men de gør altså som de selv vil. jo også det der er deres charme smiley


Kommentér på:
Katte der elsker barnevognen

Annonce