Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slimprop?
  • #1   2. mar 2011 Jeg har set slimproppen 14 dage før fødsel. Det er ikke altid an ser den - hunkatten er hurtig til at rengøre sig

• #2   2. mar 2011 Tak for svarene smiley

Har netop lige fundet en rimelig stor slimprop på gulvet med lidt blod i også... og hun søger rigtig meget til os... samt løber der stadig slim ud af hende...
    Hvornår vil i tro at Jeg skal forvente fødsel ca?

• #3   2. mar 2011 Simproppen har jeg aldrig set med blod. Den ligner i den ene ende en tør bussemand med vedhæng.

Jeg tror din hunkat er i fødsel

• #4   2. mar 2011 Jeg ved desværre ikke hvornår hun er parret da det ikke var planlagt...
    Men det er hvert fald over 6 uger siden vil jeg mene... Men der er ingen tvivl...
    Hun er kæmpe stor og hendes dievorter er også kæmpe store og helt lyserøde smiley Så der er bestemt ingen tvivl der smiley

Hehe Puha så i tror hun er i fødsel smiley Det bliver da dejligt smiley
    Men jo hun smed en slimprop som var lidt blodig, og hun er lidt våd bagtil samt lidt blodig slim... Og det bedste er at putte her i sengen øget i mellem os smiley hun har fået en kasse men den har absolut ingen interesse smiley Hehe

• #5   2. mar 2011 ej det er spændende er der sket mere :-))

• #6   2. mar 2011 Nej desværre ikke rigtigt :S men hun vasker sig meget bag til. Hun ligger heller ikke så meget hos os mere... Men ved ikke om det skyldes at der er også er andre katte, og at hun måske vil have ro :S
    Hun opfører sig pænt og er da søde overfor de andre. Så er lidt i tvivl om jeg skal lukke hende inde hos os?

Men ellers er der faktisk ikke sket så meget :S dog når hun ligger ned løfter hun engang i mellem det ene bagben smiley små begyndende veer måske?

• #7   2. mar 2011 ihh spænede. ha vært med i en kats fødsel hun begyndte bare lige puslig vi troede ikk hun var med killinger hmm men hold da påop det synd når de veer syns , hun mijavere bare hele tiden og kiggede op

på os;;(

• #8   2. mar 2011 Prøv at ligge hende i fødekassen, og så sid ved hende. lad hende få ro fra de andre. Men hun må meget gerne gå rundt, det stimulerer veerne.

• #9   2. mar 2011 Christna
    - Ja der er da ikke noget værre end når ens missemor ligger med veer.. Man kan bare hjælpeløst sidde at se på smiley
    Og den piven de kommer med.. Puuuha... Men heldigvis kommer der noget dejligt ud af det smiley

DK Misling
    Hun er selv gået ind i den og har lagt sig smiley
    Hun vil have en af de andre med smiley Heheh.. hun er begyndt at trætte vejret lidt dybere og hun er mere rolig nu, og ligger faktisk bare og slapper af.. Hun går ikke så meget rundt mere..
    Og der kommer stadig blodigt slim smiley Bom bom smiley

• #10   2. mar 2011 Har hun født ? Håber alt går vel smiley

• #11   3. mar 2011 Nej det har hun ikke... Endnu smiley heheh..
    Meeen er slet slet ikke i tvivl om at hendes vand er gået smiley
    Sofaen var lige pludselig meeeega våd, og alle steder hvor hun går/gik bliver også våde smiley bom bom det er spændende smiley
    Hun er meget nærsøgende og kommer og "skriger" til os... smiley

• #12   3. mar 2011 Uhhh... Så kommer den første nok snart :)) Held og lykke med det hele smiley Håber du kommer med opdatering, så jeg kan læse det når jeg står op :))

• #13   3. mar 2011 Hehe tror desværre der går lidt tid endnu smiley
    Nu ligger hun bare og putter med "farmand" smiley midt inde i vores seng.. Hehe det jo bare hyggeligt smiley xD
    - Dog er hun helt våd bagtil og op langs halen smiley Såååå vil da tro at det er godt under vejs, men hun lader sig bare vente xD Man er jo ikke en bestemt mmissemor for ingen ting smiley Heheh

Og du kan tro at jeg nok skal opdaterer smiley
    - Og mange tak! smiley

• #14   3. mar 2011 Tror sørme hun har veer smiley hun trækker vejret noget hurtigere, samt er hun også begyndt at skrige lidt smiley Hehe ja det kan jo være når som helst

Kommentér på:
Slimprop?

Annonce