{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

NØJ nogen mennesker burde ikke have dyr! {{forumTopicSubject}}

Ja, så kom dagen hvor jeg skulle over og hente min lille killing hos en dame. men så modtager jeg pludselig en besked med indholdet :
Jeg beklager at måtte sige det, men da vi kom hjem fra ferie var 3 af vores killinger forsvundet og der var hul i vores hegn. din var en af dem.. jeg har ringet til politiet i fredags..

- øh?! for det første hvorfor fanden ringer du til mig efter din ferie jeg godt vidste du skulle på, og fortæller mig at min killing har det noget så fint, så fint?! og hvad hulen ringer du først til politiet for 2 uger efter killingerne er forsvundet, da jeg ved hvilke datoer du tog på ferie?! omg!

og nu er man pludselig overfladsik, selvoptaget og ikke mindst fræk og grov fordi man bliver GAL over man ikke har fået sandhenden fra START! men nej.. hun mente det ville være bedre lige at fortælle at min killing forresten lige var smuttet et par uger væk, fra sin mor, og hun forresten ikke vidste hvad den havde været udsat for.. jamen hvor flot! hun havde jo håbet at finde den inden til i aften hvor jeg skulle have været og hentet den hjem fordi den er gammel nok.

løgn histore fordi hun har fortrudt? eller har katten flygtet pga. den behandling og pasning de har fået hos hende? ingen ved det.. men nu står mig og ludvig igen og ikke har fundet en ven til ham jeg ellers havde glædet mig til at give..

- må da håbe jeg får mine penge over på min konto igen... lol

Kommentarer på:  NØJ nogen mennesker burde ikke have dyr!
Kommentér på:
NØJ nogen mennesker burde ikke have dyr!

x