{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

kat træt efter ophold i kattepension {{forumTopicSubject}}

Vores British Shorthair på 1 1/2 år har lige været en uge i kattepension, han kom hjem igen i fredags og umiddelbart har haft det godt.
Havde sit eget bur hvor han også selv kunne gå ud i eget bur.
Der var katte på begge sider af ham og da han er indekat er han ikke vant til andre katte.
Som sagt han kom hjem fredag aften og han spiser,drikker godt og er meget kælen, men han sover meget, er det meget normalt ?
Vi tænker han ikke har fået sovet så meget den sidste uge, da der er sket meget for ham den lille smiley

Kommentarer på:  kat træt efter ophold i kattepension
  • #1   16. aug 2015 Jeg har ikke haft kat i pension, men mine katte sover meget når her har været gæster, særligt barnebarnet smiley
    Jeg håber din kat bare nyder, at den er hjemme og der er ro.

• #2   16. aug 2015 Jeg tror også at de mange indtryk har udmattet din kat smiley

• #4   17. aug 2015 Nu har vores kattebasse ikke været i pension endnu (men det kan komme som en tyv om natten for onsdag tager både kat og vi på ferie), men efter fx dyrelægebesøg, er der pænt ro af hende, og sådan er det altid hvis der sker noget ekstraordinært, ligesom juleaften med gæster og den slags.

Så jeg tænker hun nok har brug for at hvile sig lidt ekstra når hun kommer hjem igen - og det falder nok heldigvis meget godt sammen med "forældrene", der vil være jævnt godt ramt af jetlag og også har brug for hvile smiley

Vi er jo også udmattede hvis vi har fået en ordentlig en på opleveren smiley

Kommentér på:
kat træt efter ophold i kattepension

x