{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
235 visninger | Oprettet:

Træt og sløv killing. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lige adopteret en killing fra et internat og han var rigtig fin og frisk da vi hentede ham nu er vi så på tredje dagen i hans nye hjem, han sover hele tiden og jeg kan slet ikke få ham til at lege, jeg kan næsten ikke logge noget mad i ham heller, han går fint på katte bakken. ?? nogen der har en idé til hvad det kan være og hvad jeg kan gøre. Det er jo lørdag så jeg kan ikke få fat i internatet ??
Venlig hilsen den bekymrede katte mor.

Kommentarer på:  Træt og sløv killing.
  • #1   6. jan Du skal helt klart ringe til internatet, din killing skal tilses af deres dyrlæge! Og det kan kun gå for langsomt.
    Jeg håber det bedste for jer.

• #2   6. jan Jeg ville tage til en dyrlæge og gerne hurtigst muligt.

• #3   6. jan det er overhovedet ikke normalt for en killing
    han skal tjekkes.

du kan jo sende internattet en mail og bede dem om at kontakte dig hurtigst muligt.
    og så bør han altså tjekkes ved deres dyrlæge mandag.

• #4   7. jan Du bliver nød til at kontakte en dyrlæge, ved du hvilken dyrlæge internatet plejer at anvende??? Hvis du gør så kontakt den, de er helt sikkert en del af et vagtsamarbejde og hvis de ikke har vagten så bliver du henvist til en anden dyrlæge i vagtsamarbejdet, når du så snakker med dyrlægen så forklarer du at katten kommer fra internat og hvilket internat det er, du kommer selvfølgelig til at betale regningen her og nu, men så er internatet forpligtiger til at refundere dig pengene ved forsvinding af kvittering, det står helt sikkert også i din adoptionskontrakt, evt kan det være dyrlægen når du snakker med dem i telefonen vil sige at det godt kan vente til mandag, men det er afgørende at killingen drikker og spiser for en lille killing dehydrer utroligt hurtigt, så hvis jeg var dig ville jeg udelukkende tilbyde den vådmad så den får mad og væske samtidig.

Den opfører sig langt fra normalt for en killing.

• #5   7. jan Mange tak for alle svarene! Polle er nu i sygepleje på internatet, og får den hjælp han behøver. Nu glæder jeg mig bare til at få ham hjem igen!

Kommentér på:
Træt og sløv killing.