{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kida leger med Jacob - igen
  • #1   15. jan 2018 det viser sig så at jeg faktisk for lidt over 2 mdr siden tog næsten det samme billede smiley

    men hun er da blevet lidt større på de par mdr smiley


    profilbillede
  • #2   15. jan 2018 Hehe og fuglene er ikke blevet mindre interessante med tiden smiley

  • #3   15. jan 2018 En dag er den væk. smiley

  • #4   15. jan 2018 det største problem er at fuglen forsøger at bryde ud. til trods for at der både er hængeløs og en klemme på lågen af buret. men dem piller fuglen af...
    vi har mistet en fugl med dette bur. men det var før der kom hængelås på. så vi håber at det holder.

    det værste er at fuglen jo elsker at bide i kattene. Han er slet ikke bange for dem. I dag var det så Kalle som skulle bides i. Kalle har hele tiden også siddet hos fuglen. nu har han så kamp til stregen fra Kida. Hun er nemlig HELT vild med fuglen
    Jacob ved godt hvor tæt han kan komme på kattene uden at de kan nå ham.

    faktisk har vi haft fugl længe før vi fik kat. på et tidspunkt havde vi to.
    og til trods for at jeg tilmed har været oppe på 19 katte, så er det faktisk kun sket 1 gang at kattene har taget fuglen. Og det var en fugl som slet ikke kunne lide kattene.
    Og så har de haft smidt buret ned, hvor fuglen døede af chok.
    men ellers er der ikke sket noget på de 25 år vi har haft katte.

    det skal siges at vi med vilje køber fugle som er mere frække/modige. Netop fordi de gerne vil snakke med kattene. Er de derimod bange for kattene, så er det at det først bliver intersant for kattene, at jagte fuglen i buret.


  • #5   15. jan 2018 Min bror kom hjem til et tomt bur den ene dag. Hans to fugle var pist væk bortset fra et par fjer. Buret han endda helt oppe under loftet, men de havde fået det væltet ned, og bunden var gået løs. Farvel fugle.

  • #6   15. jan 2018 øv øv smiley
    havde en veninde som havde et stort bur fyldt med parakitter. en dag kom de hjem og der var et par stykker tilbage. det var så deres ny hund som lige var lækkersulten..


Kommentér på:
Kida leger med Jacob - igen

Annonce