{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte og kanin
  • #1   18. apr 2018 her er kida og kalle
    kalle ture næsten ikke at være i nærheden af den. den var virkelig farlig


    profilbillede
  • #2   18. apr 2018 og så frøken vittigrøv

    profilbillede
  • #3   19. apr 2018 Vi havde en lille løvehoved blanding som flyttede ind da han var baby (på dagen hvor han var gammel nok til at flytte hjemmefra, kan ikke huske hvor gamle de skal være haha) begge mine katte var rædselsslagne for ham. Han ville dem så gerne, men de flygtede når de opdagede ham. Han kunne snige sig hen til dem hvis de lå og skød i solen, men lige så snart han snusede til dem fløj de op og væk. Tosser

  • #4   19. apr 2018 en af dem vi havde før var ret hård ved kattene, så de ældre katte er gået når kaninen kommer ind.
    de unge er lidt mere "er den farlig eller hvad?"

    men man skal også passe på for kattene kan hurtig komme til at skade en kanin. vi har kun vores inde engang imellem.
    nu vores kaniner er jo lidt større end de almindelig kaniner. Min far elsker nemlig franske vædder. så vi har en ægte og så har vi den på billedet som er halv fransk og halv tysk. selvom at det er slagtekaniner så slager vi dem ikke.


  • #5   19. apr 2018 Min dreng boede i haven og i lang tid havde vi bur omkring ham når han var ude (2 hvalpe løbegårde sat sammen) men han blev bed med at vælte dem fordi han ville ud til kattene. Til sidst opgav jeg hegnet (havde prøvet med spyd, fliser osv) fordi han, igen, væltede det. Jeg sagde til ham at det var hans hen fejl hvis han blev spist og krydsede alt. Lille fis på knapt 2 kg fik generet begge katte på 7.5 kg hver så meget at de ikke gik i haven hvis han var ude....

  • #6   19. apr 2018 sjovt at kaniner kan være så farlige smiley

    kida var helt ked af det i dag. for kaninerne sad i deres løbegård lige ude foran kattenes løbegård. Og de kom slet ikke ind og lege med hende.....


  • #7   19. apr 2018 Mine bruger stadig meget tid på at snude i hand but når jeg åbner det en gang imellem selvom det er et år siden han døde (idag). Det lugter stadig spændende og de er temmeligt nervøse omkring buret, stadig. Som om de forventer at han pludselig kommer tilbage selvom det er så længe siden

Kommentér på:
katte og kanin

Annonce