{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Flytte i ny lejlighed {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. smiley

Det er lang tid siden jeg har brugt min tid her inde, men nu er jeg kommet til en punkt hvor jeg godt kan bruge et råd eller to. smiley

Vi står og skal flytte i en større lejlighed her d. 1/7, hvor vi jo selvfølgelig skal have vores 3 katte med. Vi skal flytte i en større lejlighed fordi vi mangler pladsen, men der kommer også en lille ny til september, da vi venter vores første barn!

Jeg har så brug for råd til selve flytningen, jeg har svært ved at vurdere hvad der er bedst for dem.

Er det at de bliver i den gamle lejlighed i soveværelset, hvor det er det sidste vi så flytter sammen med dem eller skal vi flytte dem som noget af det første ind i et rum med eventuelt vores seng og nogle af deres ting? Det er første gang vi skal flytte med dem, så ved ikke hvordan de reagere, det eneste jeg ved er at den mindst altid tisser i boksen når hun skal transporteres.

Håber i kan komme med nogle råd! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte i ny lejlighed
  • #1   29. apr 2018 Vi har altid flyttet dem som noget af det sidste, for så stod en stor del af vores møbler på plads det nye sted, og der var nogle velkendte dufte, så ikke alt er fremmed. Det har fungeret fint. smiley

  • #2   29. apr 2018 Jeg har flyttet mine som det første, men det var så også eneste mulighed, men det fungerede godt nok.
    De havde kun deres bokse, vand mad og bakker i mit nye soveværelse, for de blev kørt med personbil, hvor resten blev kørt i lastbil, og der skulle de ikke ind.
    Det betød så, at alt stod i stuen, selv min seng smiley og det var det eneste som blev flyttet på plads den aften, det blev gjort da alt var roligt igen, og jeg var alene med kattene, og der blev åbnet ind til dem, så de kunne gå på opdagelse.
    Jeg havde masser af hjælp, og da jeg flyttede fra 2 sal, var de hurtig til, at beslutte, at jeg og kattene blev kørt her ud, så jeg ikke skulle på trapper mere den dag, og jeg kunne sætte ting på plads i køkkenet, mens de andre slæbte.
    Tillykke med den lille ny, som er på vej,, og med den nye lejlighed.
    Jeg håber i får en god flytning.


  • #3   29. apr 2018 har flyttet en del gange - desværre.
    og hver gang gør vi det samme. flytter senge, katteting og katte som det første. så bliver de lukket inde i et rum med deres ting og vores seng. det giver for vores katte mest ro på. og så behøver man ikke at være bange for at de bliver lukket ud ved et uheld - hvilket jo er slemt....
    så får kattene væk først. luk dem ind i et rum hvor man ikke lige skal ind, og lås døren.

    læste en gang at det var den mindst stressende måde at gøre det på. fordi katten forlader hjemmet som det er. når man først begynder at flytte rundt på møblerne stresser man katten. de vil jo helst have tingene som man plejer


  • #4   30. apr 2018 Tak for jeres indput, jeg tager alle jeres ord til mig. smiley
    Tror umiddelbart det bliver at de bliver rykket sammen med soveværelset og så er der inde bare dem uden nogen forstyrrelser. smiley


  • #5   30. apr 2018 2 ting jeg har gjort/ikke gjort, når jeg har flyttet, jeg har ikke skiftet sengetøj lige op til flytningen, og har haft lidt brugt grus, at putte i bakken, i det nye hjem, så lugter det kendt mellem alt det nye smiley

  • #6   1. maj 2018 Den med sengetøjet havde jeg også tænkt, men ikke lige den med kattebakken! smiley God idé!

Kommentér på:
Flytte i ny lejlighed

Annonce