{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bøfstænger
  • #1   4. jun 2018 Nej det er det ikke smiley har du været til dyrelæge med ham? Hvilken mad får han nu?

  • #2   4. jun 2018 Det er ikke sundt for en kat at leve af "slik". Så du må igang med at finde noget tørfoder, som din kat kan lide. Mange slags er der smagsgaranti på, så hvis katten ikke kan lide det, at man kan aflevere posen og få sine penge retur.

  • #3   4. jun 2018 En kat kan ikke selv handle ind, så ordentligt foder, både vådt og tørt er dit ansvar.
    De stænger er kun slik, og skal ikke overholde nogle regler for indhold, det svare til at stikke et barn en slikkepind, når det er sulten, selvfølgelig vil der blive protest, hvis ungen/katten er vandt til, At få slik, hver gang det er sulten, så du må være stædig og den voksne og tilbyde god mad, tørfoder står fremme hele tiden, og så kan du give små portioner af vådkost 2-3 gange om dagen,,, mine kan lide afveksling, altså ikke det samme til alle måltider, det modvirker også kræsenhed, at afveksle,,, tørkost blander jeg flere slags, så er det ikke jordens undergang, hvis jeg ikke kan få det jeg plejer.


  • #4   4. jun 2018 han har tørfoder til at stå fremme altid får tilbudt vådfoder flere gange om dagen måske skal jeg bare blive ved med det så spiser han nok nok når han er tilstrækkelig sulten


  • #5   4. jun 2018 Vej tørfodret en gang om dagen, og prøv flere slags vådt.
    Nu og da har jeg også troet, at min den ene stort set ikke spiste af det tørre, men det gør han om natten, eller når jeg har givet vådt, som ikke er interessant nok smiley
    Jeg er sikker på, at din kat spiser andet, men når man nu kan tikke sig til slik, så er det jo perfekt smiley så skær ned, giv kun en smugle ad gangen og ikke mere end højest en stang om dagen, så skal der nok blive spist mere af det andet.


  • #6   5. jun 2018 har fundet ud af at han spiser lidt hos naboen(det samme som herhjemme) så nok forklaring men vil prøve noget andet vådfoder

Kommentér på:
bøfstænger

Annonce