{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Jeg frygter næste mandag! {{forumTopicSubject}}

Og hvorfor så det?
Jo! Freddie er blevet sværere at smertedække og nu må han ikke længere få Metacam, for han fik det dårligt af det i lørdags med spisevægring og opkast. Et døgn efter ingivelse var han okay.

Han vil ikke længere spise Flexadin som ellers er et mirakelmiddel og i går var han til kiropraktik og hun måtte næsten intet. Da han fik laser var det bare lige i vinkel.

Idag skulle jeg så afsted med Elvis til den halvårlige Program Vet og så havde jeg aftalt med den anden dyrlæge at "min sædvanlige" dyrlæge ligee skulle "se på sagen". På mandag skal Freddie til røntgen og det skal så afgøre hans skæbne.

Igår sagde kiropraktoren ligeud: "Freddie hvis du ikke boede hos hende, så var du for længst sendt et andet sted hen.

Jeg kunne både se og høre på min dyrlæge idag at det er noget l***. "Det måtte jo komme" som han sagde.

Jeg har fået dårlig mave på forhånd og havde ondt i hovedet da jeg kom hjem fra dyrlægen.....

Nej, man skal ikke male Fanden på væggen, inden han er der, men jeg håber bare at det ikke ser så slemt ud på røntgen som jeg - og dyrlægen vist frygter.

Jeg skulle bare lige af med det...

Kommentarer på:  Jeg frygter næste mandag!
Kommentér på:
Jeg frygter næste mandag!