{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

spare-rabat hos zooplus.de {{forumTopicSubject}}

andre der har købt den på den tyske side?
har I kunne bruge den i de sidste to mdr?

jeg har i flere år haft købt rabatten - på den tyske side. men i de sidste 2 mdr har jeg ikke kunne bruge den. efter jeg nu har forsøgt med zooplus ja så har jeg opgivet og har bedt dem returere pengene. Hvilket de er gået med til.

bare hvis andre står i samme situation. så sørg for at få pengene retur.


Kommentarer på:  spare-rabat hos zooplus.de
  • #2   8. sep 2018 jeg forsøgte at få dem overført til den danske side. men det kunne åbenbart ikke lade sig gøre. så jeg valgte at sige at jeg gerne ville have mine penge retur. det er jo kun 3 mdr siden jeg købt et år til...
    jeg bestiller dog stadig fra den tyske. hvis jeg altså ikke lige finder en ny side


  • #4   8. sep 2018 man skal bruge rabatten på den side man har købt den
    MEN man kan ikke bruge den på den tyske når man bor i danmark.
    men man kan hellere ikke bruge den på den danske fordi man skal bruge den på den side man har købt den

    det er totalt gak...



  • #6   8. sep 2018 det er noget med at de fik ny ejer sidste år

  • #8   8. sep 2018 det er bare træls for der er jo mange herinde som bruger dem.
    og især os med mere end bare 2 katte. det er jo lidt til den dyre side at have mange katte. så jeg har været rigtig glad for dem. men det er jeg ikke mere


  • #10   9. sep 2018 De har altså ikke fået ny ejer smiley
    Zooplus er et børsnoteret selskab, hvor den originale ejer, Dr. Cornelius Pratt, ejer 3%.
    De har et management board, bestående af Dr. Cornelius Pratt og to andre, og et supervisory board med 6 medlemmer.

    Zooplus har ikke på noget tidspunkt skiftet ejer, så vidt jeg kan google mig til, det det er et aktie selskab og altid har været styret af Dr. Cornelius Pratt.
    Leder af marketing and sales (CMO) har været der siden 2005.
    Mens deres CFO har været der siden 2013. Så ikke just noget med nye personer eller tydelige ændringer i management.

    Zooplus AG ejer desuden firmaet BITIBA Gmbh
    Zooplus AG er angivet som moderselskabet, som så ejer datterselskabet BITIBA Gmbh.
    Zooplus har en aftale om at de modtaget al indkomst fra datterselskabet og vil så dække ethvert tab datterselskabet måtte have.


  • #11   9. sep 2018 sjovt det læste jeg ellers herinde...

    men de har lavet om på for mange ting
    ja de er stadig billigere men de forstår da også at tjene penge


  • #12   9. sep 2018 Det var een person i min tråd som påstod det smiley så måtte jeg jo lige korrigere for jeg synes ikke det er iorden at sprede falsk information.

    Og ja det gør de, de er en giga forretning som har fodfæste i over 30 lande. De er Europas største online sælger af udstyr til kæledyr.
    Strategierne bliver nok lagt til bestyrelsesmøder, eller sådan noget. De har nok bare lagt en ny strategi i forhold til hvordan de bedst kan tjene flere penge til deres aktionærer.


  • #13   10. sep 2018 Selvfølgelig forstår de da at tjene penge - det er en virksomhed! Det er naivt at tro at virksomheder ikke går efter højst mulige profit. Vil du ikke støtte dem, så må du handle et andet sted.
    Jeg forstår ikke dem der siger det ikke længere er billigt fra den tyske side, jeg sparer det samme nu som jeg gjorde for et halvt år siden.


  • #14   10. sep 2018 det er især os med flere katte som kommer til at mærke det. fordi vi skal betale mere for at få det sendt.

  • #15   10. sep 2018 Hvilket også giver god mening da det er rigtig dyrt at sende det smiley

  • #16   10. sep 2018 så bliver det jo også dyrere, og dermed kan det jo snart ikke svare sig at handle der

    hvis jeg kan finde et andet sted at handle ja så ender jeg med at gøre det


  • #17   10. sep 2018 Det er jo op til dig selv, men du kan altså ikke bebrejde et firma for at ville have dækket deres leveringsomkostninger.

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #19   11. sep 2018 Kender I denne side https://www.miscota.dk

    Jeg tjekkede et tilfældigt tørfoder Orijen som de fleste kender, 5,4 kg 313 kr
    Free shipping from 769kr.

    På Zooplus danske side, 5,4 kg 429,90 kr


  • #20   11. sep 2018 Tjek altid trustpilot. Den får virkelig dårlige anmeldelser!

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #21   11. sep 2018 Karina det plejer jeg også altid at gøre og kikkede selv lige på trustpilot der skal man ikke handle, meget dårlig omtale. smiley

Kommentér på:
spare-rabat hos zooplus.de

Annonce