{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Vådfoder {{forumTopicSubject}}

Hejsa, kan i anbefale noget vådfoder med højt indhold af fedt og animalsk protein?

Jeg har svært ved at finde rundt i alle de mærker man kan få så ville lige høre her inde

Mvh. Sanne.

Kommentarer på:  Vådfoder
  • #1   28. sep Min 24 uger Tinka vil helst have Aplaws (tilskudsfoder). Jeg har også lige købt Cosma Nature og Schesir (også tilskudsfoder). Animonda Carny (fuldfoder) er også på menuen, og ser umiddelbart godt ud, hvad angår protein og fedt. Har også haft kig på GranataPet, men endnu ikke prøvet. Jeg bruger selvfølgelig kitten-udgaver af de forskellige mærker, men de findes også i adult-versioner
    Vil lige tilføje, at ud over vådfoder, så har Tinka adgang til tørfoder hele døgnet.

Vil spændt følge med i de tilbagemeldinger du får. Jeg syn's også det kræver rigtig meget tid, at sætte sig ind i, hvad der er godt ... og så skal smuksakken jo også lige ville spise det

• #2   28. sep Jeg har før købt:
    MAC’s
    GranataPet
    Animonda Carny
    Grau
    Catz Finefood
    Feringa
    Terra Faelis

Men det kommer meget an på prisniveauet
    Jeg har hjulpet andre med at finde produkter, og ja det er virkelig en jungle men meget afhænger af hvordan man fodrer og hvor meget man kan/vil bruge på mad

• #3   1. okt Mange tak!
    Ja det er nemlig en stor jungle at finde rundt i.
    Polle har også fri adgang til tørfoder hele tiden, han spiser bare ikke nok af det for tiden, så han taber sig en smule

• #4   2. okt Så skal du måske tilbyde ham noget andet eller bedre.
    Det er også en rigtig god ide at blande flere sammen.

Kommentér på:
Vådfoder