{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Jeg skal ikke have flere katte..... {{forumTopicSubject}}

NEJ! VIL IKKE!
Men terrassekatten vil noget andet...…….
Han ligger og snorker i en stol. Spiser stadig sin mad ude, har jaget et par stykker væk, er ude når jeg ikke er hjemme (Freddie er bange for ham), men så snart jeg kommer hjem så...…
Suk!
Det er jo koldt ude.... luksushuset er åbenbart ikke luksuriøs nok...
Han er dog stadig ude om natten, han bliver stadig ramt af paranoia og Freddie skal ikke have tæsk.
Ak ja! Sådan kan det gå... smiley

Kommentarer på:  Jeg skal ikke have flere katte.....
  • #1   18. dec 2018 ja ja det er bare SÅ typisk
    jeg regner da også med at min bassemand overvejer det samme...

skal bare lige finde en dyrlæge til ham først.

men han ville ELSKE at putte i sofaen smiley

på den måde har jeg fået flere katte smiley

• #2   18. dec 2018 Ja jeg har heller aldrig været nødt til at kigge på udbuddet af katte...
    Men med 3 katte med 3 diagnoser, så er det nu hyggeligt nok med besøg af en gammel, lettere tandløs kat smiley
    HAN ER KUN BESØGSVEN - BASTA -næsten basta...…!

• #3   18. dec 2018 det er da også hyggeligt smiley
    men det er da også en del sygdomme de har at slås med.

• #4   18. dec 2018 Ja og Elvis skal til dyrlægen efter nytår hvis han ikke snart begynder at spise ordentligt igen.....
    Han er interesseret i mad og spiser også, men meget lidt ad gangen og med mange pauser.

• #5   18. dec 2018 hvor træls smiley
    det er hårdt når de er syge. jeg har været igennem det så mange gange at man bare ikke orker det mere.

lige pt har jeg ikke noget. dog har jeg Kida som virkelig ikke spiser meget. men hun har ikke tid til det. hun farer rundt hele dagen. så når man giver hende mad ja så har hun ikke tid
    men hun må jo spise noget med den energi hun har. hun er desuden hammer kræsen. har overvejet at få fat i nogle killingetørpiller til hende

• #6   19. dec 2018 Dyrlægen kiggede på mig med medlidenhed i øjnene og sagde: Han har en del tandsten, når du har overskud, skal han nok lige have kigget på tænderne...
    Det var lige efter at han havde konstateret en tumor.....

• #7   19. dec 2018 Øv altså, det er bare træls med syge katte smiley
    Jeg har tit fået stukket den ud med, at mine katte er syge fordi det er racekatte, jeg plejer at skyde igen med, at det er bare fordi de lever længe, havde de været huskatte og rendt ude, var de blevet væk eller kørt ned, før de blev syge smiley og så plejer jeg at sige, at ikke mange huskatte får tandbehandling smiley men du modbeviser det hele, dine huskatte er syge og du bruger en bondegård på dem.

• #8   20. dec 2018 smiley smiley Ja det kan man sige Jette og så er der den med alle de vildkatte der lever et kummerligt liv...

Jeg er nu ved at nedlægge restauranten for der er kun én vildkat og den får mad afmålt og så må den søge ly andre steder. Den ser heller ikke ud til at sulte.. der er også flere her i området der fodrer.

Jeg har ikke tal på, hvor mange jeg har reddet. Flere er blevet reddet hjem til ejer flere har været syge og er blevet aflivet, der har været en der fulgte mig i tykt og tyndt i 13 år - og han har nok nærmere været 15, den første "vildkat" en dyrlæge kom og aflivede. Men i 2008 og så frem til nu har jeg da snart ikke kunne trække vejret roligt. For et år siden blev en vildkat aflivet, tænk (7-9-13) jeg har ikke haft en aflivning i 2018.....

Så jeg kan godt blive sur når der laves kampagner hvor det males op, at der er 500.000 herreløse meget dårlige katte. Foderværter får ALDRIG tak.

• #9   23. dec 2018 Han forsvinder nok ikke sådan når du har taget ham ind smiley

• #10   23. dec 2018 Nej hi hi! Og det skal han heller ikke smiley Han er herlig - men Freddie anser ham for værende farlig - men Lucas har han godtnok respekt for smiley

• #11   23. dec 2018 hvad vi dog ikke gør for de små misser?

jeg har truffet beslutningen om at min Basse skal neu her i januar
    så kan han få valget om han vil bo ude eller inde.
    har lige haft ham med inde i gangen. her mødte han tre af de andre katte. Og det gik faktisk fint. Bassemand syntes ikke lige at de var værd at puste sig op over. og de andre er faktisk ligeglad. han skal dog neu først

kan snart ikke huske hvor mange jeg har gjort det ved. heldigvis har jeg en god dyrlæge...

• #12   24. dec 2018 Er det ikke lidt risikabelt med den alder? Du skal i hvert fald vælge præ- blodprøver så I har tjek på hans organer først. Det fik min også - samt en FIV FeLV test.

• #13   24. dec 2018 Jeg elsker også min Samsung over alt på jorden smiley

• #14   25. dec 2018 det er nok ikke lige den bedste alder
    men vil prøve at snakke med dyrlægen.
    det er jo træls for alle at han stadig er fetil. og han er da også begyndt at rende allerede. er næsten ikke til at få hjem i disse dage. desværre for ham er der ikke mad andre steder

men han skal selvfølige have taget en blodprøve inden

• #15   26. dec 2018 Han har da damer i hovedet smiley
    Han skal nok komme. Som barn havde vi en der var væk i 3 uger. Han var tyk og fed, men da han kom hjem lignede han en killing smiley

Han skulle have været kastreret, men dyrlægen udeblev fra klinikken, hin havde nemlig glemt det....

Kommentér på:
Jeg skal ikke have flere katte.....