{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøv at tjek Fie og hendes "stemme"
  • #1   28. jan 2019 Ja nogen katte snakker meget.jeg havde 2 siameserkatte, de snakkede dagen lang. Min Ragdollpige Trine snakker nu også meget.

  • #2   29. jan 2019 Sofus svarer også altid når vi taler til ham. Han starter også selv samtaler. Sofie taler ikke så meget, men når hun gør så lytter vi smiley

  • #3   29. jan 2019 Fie er faktisk ikke den "værste". Kalle snakker faktisk meget mere end Fie. Han har virkelig en helt ordbog af lyde smiley

    det er rigtig hyggeligt når de snakker smiley


  • #4   29. jan 2019 Ja, det er hyggeligt, men indrømmet vores gæster kunne godt synes det var for meget ned burmeserne. Vi havde selv vænnet os til det og syntes, det var helt fint. ????

  • #5   29. jan 2019 Undskyld alle spørgsmålstegnene, det er emoticonerne på min I- pas, der kludrer, det skule være kattehoveder smiley

  • #6   29. jan 2019 det kunne da ellers være sødt med missehoveder smiley

    det er sjovt at nogle racer er mere snakkende end andre
    har selv haft en siam, og han snakkede næsten ikke. så havde jeg en blanding med siam i, og han kunne virkelig snakke
    nu nøjes med med fie og kalle. Men de kan så også snakke for alle andre tilsammen.
    men jeg kan nu godt forestille mig at nogen mennesker syntes det kan blive for meget


  • #7   29. jan 2019 Ja, her kan man desværre kun bruge de ikoner, der er over kommentarboksen.

  • #8   29. jan 2019 Det er sjovt med alle deres lyde smiley
    Vi havde en bengaler, Mischa, som snakkede rigtig meget og mega højt. Blandede sig også i telefonsamtalerne, og det kunne godt være lidt pinligt, hvis det ikke var venner/familie, som var på linjen smiley En gang imellem taler man jo med læge, forsikringsselskab eller andre prof. - men der syn's hun også hun ville være med smiley
    Hun havde rigtig mange nuancer af lyde, men vi husker hende aller bedst for hendes store stemme, når hun sagde MAU på den mest insisterende måde smiley og man kunne have laaange samtaler smiley
    Tinka snakker også, men har en meget mere fin stemme, når hun kommunikere med os. Har mange forskellige lyde, lige fra når hun siger 'ja' med et Miv, hilser på os med et Miii, laver trille-lyd i bare fryd, til når hun vil vise os den store fangst, og højt siger Miaw-miaw-miaw når en tøj-mus er blevet hendes bytte smiley ... ja, så har hun aller mest lyd på smiley ... og første gang hun gjorde det, da var jeg sikker på hun sad fast et eller andet sted smiley


  • #9   29. jan 2019 det er nok det første man tænker på de begynder første gang

    min Kida snakker også en del når hun har sovet - og så ikke kan findes os (tjaa vi render nu ikke så langt). Men hendes stemme er sådan en lille fin en. man kan godt hører hende men den er meget fin
    første gang hun gjorde det var vi helt sikker på at hun var blevet lukket inde et eller andet sted. hun er nemlig god til at smutte i skabe mm


  • #10   29. jan 2019 nå ja her i huset er det ikke kattene som snakker med når vi snakker i telefon
    nææ her er det undulaten smiley


    profilbillede
  • #11   29. jan 2019 Hold da op Anja, kan du have en løs undulat sammen med dine katte, flot. Jeg har også haft et par tamme fugle, Undulaten talte fint menneskesprog, den anden talte også meget, dog parakitsprog. smiley

  • #12   29. jan 2019 bare rolig den er kun ude når kattene er lukket væk fra køkkenet smiley
    men den elsker faktisk at snakke med kattene. faktisk er der flere af kattene som er bange for den. den bider jo ret hårdt


Kommentér på:
Prøv at tjek Fie og hendes "stemme"

Annonce