{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Her er min udemis Basse {{forumTopicSubject}}

ja endelig har jeg fået taget et par billeder af Basse smiley

han bor pt i stalden/værkstedet - med div dyner og tæpper. man bliver jo puttet når man går i seng MED tæppe over sig smiley

han har blomkålsøre i den ene side. er jo fetil hankat, så har taget sine slåskampe
nu er han vel 14 år+/-

arbejder på at få ham kasteraret


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Her er min udemis Basse
  • #1   27. jan 2019 Han er jo dejlig smiley
    Jeg har også haft en gammel knark der aldrig blev kastreret, nu ikke noget at prale af, men jeg var ikke klogere...
    Jeg synes ikke at man skal lægge en så gammel kat i narkose. Det er nok begrænset hvor mange killinger han producerer nu smiley Levetiden er jo nok heller ikke ret mange år.


  • #2   27. jan 2019 sjovt for det samme siger mine egne dyrlæger.
    vi er nu rigtig glade for ham. men han får ikke lov til at komme med ind hvis han ikke bliver neu. det tør jeg simpelhen ikke. har Birger som slet ikke kan st


  • #3   27. jan 2019 Det er da super flot med 14 år . Han ser da ret godt ud. Når han har rendt fertil rundt. Han har vist været heldig . Han ser en del bedre ud end nogle af de fertile jeg har set her . Han er sikkert lykkelig for at blive passet på og få ly og mad.

  • #4   28. jan 2019 Super dejlig kattemisser smiley
    De bedste hilsner
    Fredericia


  • #5   28. jan 2019 takker smiley

    han er virkelig et stor nussehovede. hvis det står til ham så skal vi hygge hele dagen smiley
    virkelig en rigtig dejlig kat. dog har han lidt svært ved at huske at komme hjem i god tid om aftenen. den kan godt blive 23.30 inden han mener at det er tiden til at komme hjem
    lidt træls når vi nogle dage skal op 6.30 fordi jeg skal i dialyse i odense. så er han ikke helt så sød... smiley

    men vi passer godt på ham smiley


Kommentér på:
Her er min udemis Basse

Annonce