{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Kalle.... stjæler {{forumTopicSubject}}

kort fortalt så havde min mor taget en pose boller op som vores nabo skulle have - han døjer med sygdom, så det var for at han havde lidt godt at hygge sig med
naboen er Kalles "far"

vi havde godt nok fortalt Kalle at de var var til kalles far

men Kalle troede vist at vi sagde

"at de var til Kalle"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kalle.... stjæler
  • #1   23. feb 2019 behøver jeg at sige at kalle godt kan lide hjemmebagte boller?

    profilbillede
  • #2   23. feb 2019 Sofus stjæler også brød, men rugbrød er hans favorit. Vi kan ikke have noget brød liggende fremme natten over eller når vi er væk hjemmefra. Alt ligger enten i køl eller i et skab

  • #3   23. feb 2019 Kalle er rigtig slem til at stjæle hjemmebagte ting som boller og kager. en dag snuppede han en lagkage som stod til afkøling...

    han får også bolle og kage til hans fødselsdag når hans "far" kommer til fødselsdag

    normalt har vi hellere ikke brød stående fremme - kun når det lige er kommet ud af ovnen
    eller som i dag at vi lige skulle have det i oven. det var jo lige taget op af fryseren.
    og bollerne lå i en pose - og da kalle havde været der, en masse plastik over det hele.

    jeg har også bette Kida. Mærkelig nok stjæler hun også. Hun er så også Kalles bedste ven


  • #4   23. feb 2019 Galateia stjæler alt, der kan spises eller leges med. smiley

  • #5   23. feb 2019 Jeg har aldrig haft en kat som stjæler, men Røde er blevet meget mad glad, efter tørkosten er kommet i foderforviring smiley og han tigger hvis jeg en sjælden gang, spiser småkager og Chips, jeg tror det er fedtet der gør det? Han har snuppet det ud af min hånd, da jeg lige lod som om jeg ikke så ham smiley
    Men han har så også tabt 900g siden slutningen af august.


  • #6   23. feb 2019 flot at tabe sig så meget smiley

    min kida stjæler kun frosen kød (???? hvorfor ved jeg ikke) hun spiser det ikke - går bare med det

    Kisser havde det med at stjæle mit ur og smykker. DET er hun dog heldigvis vokset fra igen. heldigvis lagde hun dem altid under min seng

    de andre har aldrig gjort det
    jo de har snuppet råt kød hvis de har kunne få fat i det. men ellers ikke

    Kalle er nok den værste smiley


    profilbillede
  • #7   24. feb 2019 Trine kan ikke lide menneskemad, ikke engang lækker kylling, vi skal dog ikke lade noget med smør ligge uden opsyn, så er hun der. Jeg undrer mig over, at hun ikke vil have stegt eller kogt kyllingekød, det har de and re katte været helt syge med.

  • #8   24. feb 2019 Lide? Man behøver bestemt ikke at kunne lide for at kunne stjæle ha ha. smiley

    Her er det handlingen, der tæller, og det meste kan der leges med. smiley


  • #9   24. feb 2019 Kida stjæler altid frosen mad - hun kunne ikke drømme om at spise vores mad. er totalt kræsen. det er bare s... sjovt at stjæle

    kalle derimod stjæler kun det han faktisk vil spise - som ikke er kattemad.


    der er faktisk mange katte som ikke kan lide kylling. jeg har flere. har da også nogen som overhovedet ikke rør fisk. de ser altid ud som om at det stinker smiley


  • #10   25. feb 2019 Min Indi spiser bare alt indenfor rækkevide, så alt er i kasser, gemt væk eller i køleskabet ellers tager han det smiley

  • #11   26. feb 2019 OPDATERING smiley

    fra Kalle selvfølgelig... smiley

    i dag havde min mor bagt franskbrød. da Kalle stod op fra middagsluren ja så kunne han lugte brødet. så op på komfuret og over på risten. for her plejer min mor at have brødet til afkøling.
    men snydt. for min mor havde sat brødene ud i vores vaskerum - som er lukket smiley

    så det endte med at jeg måtte gå ud og skære et stykke brød ud til ham. som han selvfølgelig nød smiley


Kommentér på:
Kalle.... stjæler

Annonce