{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

læse lige denne artikkel {{forumTopicSubject}}

https://shero.dk/sund/derfor-er-du-megasund-hvis-du-elsker-katte/?utm_source=eb&utm_medium=ebf57&utm_campaign=eb


der er jo så bare et MEN. for jeg har jo en del katte - og har haft flere
men jeg har både 2 slags gigt, astma og dårlige nyrer(pga for højt blodtryg). kan jo næsten ikke fejle mere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  læse lige denne artikkel
  • #1   26. feb 2019 Det handler vist mest om mental sundhed - og det er jeg smiley

  • #2   27. feb 2019 Jeg fik min kat mens jeg døjede med en mega depression, og siden den dag jeg fik Dunya har jeg ikke haft en enste mørk dag. smiley

  • #3   27. feb 2019 jeg har et sæt ældre mennesker til nabo. han bliver 88 i år og hun 86
    for snart to år siden mistede de deres tilløbere kat. det vil sige at det var en kat som boede hos en anden nabo, men hun flyttede lidt frem og tilbage
    de ville så gerne have en voksen neu hankat - og inden jeg gik der overfra ville de have to katte.
    så jeg fandt et sæt neu brødere til dem. ja de bliver så 7 år i år
    så de flyttede til Langeland for små 2 år siden

    og det er bare det bedste de to ældre mennesker har fået.
    fra at ALT drejede sig om sygdom, foregår alt nu om kattene. de står op kl 5.30 for at fodere kattene. de købte for vel 3000 kr matrialer til løbegård. kattene får alt hvad de lige falder for når de er ude og handle. købte fx et kattehus til 500 kr som kattene ikke gad bruge.

    så jo katte er godt for mange ting smiley


  • #4   27. feb 2019 Der er jo også en god grund til, at dyr er velkomne på plejehjem smiley

Kommentér på:
læse lige denne artikkel

Annonce