{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
167 visninger | Oprettet:

At føle sig HELT hjemme {{forumTopicSubject}}

Nå, men nu har vi jo haft glæde af Bella og Tutte et par måneder og det er jo som beskrevet i en anden tråd, gået over al forventning - vi havde jo lige vores DSG vuffi at tage med i kalkylerne. Og han er her iøvrigt stadig.

Tutte: Lidt mindre end sin søster, lidt mere tilbageholdende og forsigtig, men enormt kælen - det er helt vildt. Ved sidste check hos dyrlægen, havde hun dog smidt 200 gram ift første check. Så vi holder godt øje med hende. Hendes appetit fejler heldigvis ikke noget, hun spiser godt. Orme er det intet af (det er mig der passer kattebakke....) Så hun er nok bare en lille dame. Vi fodrer dem hver for sig for at sikre at hun får al det mad hun skal have.

Bella: Reserveret, men kælen overfor madmoar (min kæreste). Hun gider godt tale lidt med mig ind imellem, men det er mest når jeg skal sældes ud når jeg kommer til at træde hende over halen (hun har en mani med at stille sig lige bagved mig, når jeg laver mad). Bella er nysgerrig, leger en del med Kalle (hun er ret besat af hans hale - den får kloløse dask ind imellem). Hun er et brusehovede og går næsten på væggene, men det hører jo til.

Kalle: Kender sin plads. Han finder sig i, at kattene nogle gange tage enn bid fra hans madskål, men har til gengæld lært, at han skal holde sin snude langt væk fra deres (når de får vådmad). Og han er sindsygt glad for rollen som storebror - meget godmodig ved dem og prøver efter bedste og ret klodsede evne at lege med dem, på deres vilkår - lidt sølle og dybt morsomt at se på.

For at være sikker på at Kalle ikke tager deres tørfoder, fandt Annita på noget snedigt. Se billede. Kalle ville sagtens kunne nå skålene. Det ved han bare ikke han kan smiley smiley

Det er Tutte øverst

Kommentarer på:  At føle sig HELT hjemme
Kommentér på:
At føle sig HELT hjemme