{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
220 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 16 Følgere: 106 Katte: 6 Emner: 134 Svar: 3.362

Vi har spurgt alle partierne, hvad de vil gøre for de herreløse katte {{forumTopicSubject}}

Hvis nogen er i tvivl om hvilket parti de skal stemme på, så er her en side, hvor man kan se hvilken partier der går ind for at vi får en kattelov, hvis man er interesseret i det .. smiley Nederst på siden kan man læse om dem.

https://anima.dk/dyrenes-valg-kattelov

Her kan du trykke på andre dyr og se hvad partierne stemmer på.

https://anima.dk/folketingsvalget

Kommentarer på:  Vi har spurgt alle partierne, hvad de vil gøre for de herreløse katte
  • #1   14. maj Derfor har jeg stemt DF siden de startede
    da jeg var på kv i odense kendte vores formand faktisk flere df ministere så vi har hørt en hel del omkring det med at få styr på kattene i danmark.
    og det er vel snart over 10 år siden jeg startede der.

• #2   15. maj Vel vil jeg gerne have en kattelov. Men samtidig vil jeg have flere voksne i børnehaverne, flere i sygehusvæsnet og flere plejere til de gamle.

Desuden vil jeg have at vi i Danmark behandler vores indvandre og flygtninge med respekt.

Og hvordan man får alt det med den politik der er i DK, det kan jeg ikke lige gennemskue.
    Alt politikerne siger pt er jo valgflæsk.

• *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 306 Katte: 6 Emner: 3 Svar: 349
    #3   15. maj Jeg vil også gerne mere dyrevelfærd,også for vores landbrugsdyr, som ikke bliver behandlet ordentligt.
    bedre forhold for ældre,og ansatte i plejesektoren og mere personale.
    bedre klima og miljø politik.
    vise respekt for mennesker , racisme nej tak !
    flere uddannelses muligheder. smiley

• #4   16. maj Mener du ikke DF medlemmer... de har da ikke nogle minister poster smiley

• #5   16. maj mener at de havde det på det tidspunkt - det er vel snart 10 år siden

• #6   19. maj Den politiker jeg synes gør mest for dyrene er fra liste A, ham der ligner en der har katteallergi (små øjne smiley ) Dan Jørgensen er det sådan han hedder?
    Ikke at jeg har hørt ham tale specifikt om katte, men han har da gjort meget for, at vores landbrugsdyr ikke skal igennem lange transporter til slagterier - og andre lande.
    Men ellers har du da ret #1 Anja, DF er også dem af alle partier jeg ellers hører tale mest om dyrevelfærd; desværre har det ikke særlig højt prioritet politisk. Der er åbenbart ikke nok stemmer i det

• #7   19. maj Til trådstarter: Hvem er "vi" ?! ifht din overskrift på denne tråd: Er der noget jeg har misset smiley

Kommentér på:
Vi har spurgt alle partierne, hvad de vil gøre for de herreløse katte