{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
11. okt 2006
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365

Vi har spurgt alle partierne, hvad de vil gøre for de herreløse katte {{forumTopicSubject}}

Hvis nogen er i tvivl om hvilket parti de skal stemme på, så er her en side, hvor man kan se hvilken partier der går ind for at vi får en kattelov, hvis man er interesseret i det .. smiley Nederst på siden kan man læse om dem.

https://anima.dk/dyrenes-valg-kattelov

Her kan du trykke på andre dyr og se hvad partierne stemmer på.

https://anima.dk/folketingsvalget


Kommentarer på:  Vi har spurgt alle partierne, hvad de vil gøre for de herreløse katte
  • #1   14. maj 2019 Derfor har jeg stemt DF siden de startede
    da jeg var på kv i odense kendte vores formand faktisk flere df ministere så vi har hørt en hel del omkring det med at få styr på kattene i danmark.
    og det er vel snart over 10 år siden jeg startede der.


  • #2   15. maj 2019 Vel vil jeg gerne have en kattelov. Men samtidig vil jeg have flere voksne i børnehaverne, flere i sygehusvæsnet og flere plejere til de gamle.

    Desuden vil jeg have at vi i Danmark behandler vores indvandre og flygtninge med respekt.

    Og hvordan man får alt det med den politik der er i DK, det kan jeg ikke lige gennemskue.
    Alt politikerne siger pt er jo valgflæsk.


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 501
    #3   15. maj 2019 Jeg vil også gerne mere dyrevelfærd,også for vores landbrugsdyr, som ikke bliver behandlet ordentligt.
    bedre forhold for ældre,og ansatte i plejesektoren og mere personale.
    bedre klima og miljø politik.
    vise respekt for mennesker , racisme nej tak !
    flere uddannelses muligheder. smiley


  • #5   16. maj 2019 mener at de havde det på det tidspunkt - det er vel snart 10 år siden

Kommentér på:
Vi har spurgt alle partierne, hvad de vil gøre for de herreløse katte

Annonce